Khamis, 26 November 2015

Impian

Salam

Dh lma xmenulis..msih igtkah aku bagaimana hndak mula..apa perkataan yang nk diguna..lmanye xbukak blog ni..fuhhhh2,dh berhantu agaknye..

Xnk tulis pnjang2..rsenya aku dh xmmpu nk criter pnjang2 kt blog..taip skit ade je y mengacau..ni bru je tdo..dpatlah hakak curi msa..sjak iolls jd ibu ni,msa 24 jam mmg xckup..skrg duk merangkak keliling umah..sakit pggang iolls kjar..abg long plak ya ampun..xdgr kta btul..nk2 skrg cuti sekolah..mcm kt sekolah lah aku dibuatnye..

Ehmmm..byk btul bnda berlaku dlm hdup aku..bermula bln 3 2014 sgalanya berubah..kdang2 impian y kta bayangan indah itu cma khayalan..xmungkin mmpu jd knyataan..tp kdang2 impian y kta bna tu begitu indah utk dicapai..begitu indah utk diteroka..begitu indah utk dilalui..aku sgt2 berharap impian aku jga indah suatu hari nanti..mgkin belum msanya..

Ckuplah smpai disini..xmmpu lg mencoret ape2..sdah pnat memasang impian..entah bla akn jd knyataan..

Wani,10.37pm,khamis

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku