Isnin, 30 November 2015

Keberkatan rezeki selepas kawen..

Salam u ollls..

Diari bergerak..lma sgt xguna kn..ade msa free ni lah hobi aku..mnat sgt menulis tp bkn krangan msa sekolah dlu ye..mengarut aku pndai..nk serius ssah skit..hehe

Rmai y ckap fasa perkahwinan ni bkn utk suka2..tp lebih kepada permulaan kehidupan..mendidik ank2..mjaga kewangan bersama..membahagiakn psangan..membahagiakn family mertua..mcm2 lagilah perkara bru y berlaku kn..sjak dua menjak ni byk sgt terbace kt fb psal keberkatan suami isteri ni..ehmmm,trase ingin muhasabah diri..byk kesilapan dlm rumahtgga..

Byk y tulis "kalu wife hepi rezeki akn murah tp kalu wife xhepi rzeki pyah"..mgkin betul..kdang2 ade jgk msa rse xckup..dh byk tp msih xckup..ade je perkara y berlaku..cth ank sakit..knduri..kete rosak..sbb tu aku kna muhasabah dri..mgkin pjj ngn suami y membuatkn aku rse xhepi..yelah,mne ade psangan y xnk duk bersama lpas kawen..tp dh rezeki rumah sewa ssah nk wat cm ne..tgas aku redha..tp redha aku cma 50 50 mungkin..mgkin inilah Pnyebabnye..

Marilah sma2 muhasabah dri..peringatan utk aku..smoga aku kuat n tabah membesarkn dua org ank y makin ari mkin aktif..smoga rezeki utk dpt umah sewa dkat ngn suami ade..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku