Rabu, 10 Disember 2014

Bercinta selepas kawen..

Salam u olls..

Lama gk x hupdate story ni kn..yelah,surirumah haruslah bz membahagiakn ank dan suami..hehe..lma dh sebenarnya nk share psal ni cma xde msa nk menaip pnjang berjela2 ni..mlas pn yer sebenarnya..xbyk msa pn yer..kalu iktkn,msa tggu giliran kt klinik tu pn boleh jer nk update..tp dh jupe plak geng y ajk borak kn,xdelah nk cara ke tpon..smua duk cter sal pngalaman mengandung ni..hehe

Ok,hb trun la..huhuhu..mggu depan siap kna jumpe pakar pemakanan..ape nk jadi da ngn hb ni..asal xnk naik2 ek..abis smua supplement aku mkn tp xjln..mslahnyer aku kurang mkn syur..hahaha..pastu kopi mnum..xpntang lngsung..mcm ne vitamin tu nk serap elok jer..tensionnyer..xnk la kna cucuk..smua org ckp sakit..

Dh2..melalut psal hb plak..huhuhu..ok,aku rse rami dh tau kn ksah cinta aku ngn cik somi..kalu xtau leh tgk entry y lpas2 yer..knal sebulan, bertunang sebulan,tu pn sbb nk ckup syarat..haha..pastu kwen..2 bulan jer msa..mne la smpat nk knal luar dlam kn..tp xtau nk ckp,jodoh bila dia dtang xkn dpt tggu walau sekejap pn..tu y aku pasti..hmpir setiap mlm aku berdoa dipermudahkn jodoh dan yer Allah benar2 makbulkan..bercinta lpas kwen mmg salah satu doa aku dan ye Allah kabulkan..terima kasih Allah..

Aku dh serik la nk bercinta lama2..terpedaya ngn jnji2 palsu sang munafik..tergoda ngn hasutan syaitan..kalu boleh aku xnk lalui tu utk sekian kalinya..ckuplah sjrah dlu yang mngajar aku utk lbih berjaga2..lbih berwaspada ngn tipu daya mnusia y xberhati perut..Alhamdullillah,Allah bnar2 membantu..seronol sgt2 bercinta lpas kwen ni..skrg ni pn rse mcm ngah bercinta lg..ngah mood honeymoon padahal baby dh xlma dh k kuar kn..rezeki dr Allah yang amt2 bernilai buat aku dan cik somi..

Mula2 ktaorg pjj la..aku kt k.brang..suami kt dungun..2 3 ari skali cik somi blik..dh la bru kawen kn..kna plak berjauhan..msa ni lg la mcm bercinta..msj,ckp tpon..mcm belum kawen la rsenya..last2 bla dh start alahan,cik somi gna kuasa veto suh berhnti keje..mcm2 la dia ugut..bermulalah khidupan berumah tgga y sebenar..bngun pgi buat sarapan..msak tgahri..msak mlm..buatkn air tuk suami..sambut suami blik..msa ni brula knal sape cik somi kn..ape dia suka..ape dia xsuka..cik somi pn bru knal aku..si manja y mengada..hahaha..

Alhamdulillah,mkim hari rsenya mkin mkar cinta aku pd cik somi..ni ada jgk y muntah pink ni..hahaha..byk lagi y aku nk kna tau psal cik somi..psal khidupan berumah tgga lbih2 lg nk tggu si baby ni lahir..mkn dlam la cinta aku pd dia..hehe..cik somi pn alhamdullillah,trima aku dgn seadanya..perangai aku, bruk aku, baik aku..smua dia xksah..bercinta lpas kwen lg byk dpt pahala tau..haha

Ckuplah dlu..kang ada y semput xckup nafas bg ni kang..siap ngn muntah2 lg..ssah plak aku satg..yelah,kompom ada y myampah ni..hahaha..meh sni nk bg mkin muyampah...haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku