Selasa, 4 November 2014

Diari mengandung#3 : problem aku

Salam u olls..

Sonok rase bla dh boleh tulis knangan mcm dolu2..haahaha..skrg ni kt klinik okeh..mak jah 2 kali smggu kna g klinik..ponat tau x..dlu sbb hb rendah..klinik,hospital,ambik darah mainan aku la tu..smpai tngan pn dh lali dh asyik kna ambik drah..kalu org normal hb ambik kt jari jer tp aku hb kna ambik satu picagari..menahan jelah..

Mslah hb dh pn selesai..xla 100% sbb bru jer naik skit..dlu asyik 9 lbih jer kn skrg ni dh 10 lbih..ok la..skit je lg nk 11..tu pn lpas aku tkar vitamin..mmg berkesan jgk lah..smpai aku pn berminat nk melabur dlm bisnes tu..hehe..tp nti2 lah kn..mgkin skrg ni cma mkn jer dlu produk tu..insyaallah pntang nti pn nk mkn shaklee jgk..

Lpas mslah hb selesai dtang plak mslah len..hadoi..poning dh kopalo eden ni..timbang2 berat terlebih naik..2 mggu naik 2.5 kg..lbih 1.5 kg..hruslah kna kn..tension xyah ckp lah,klinik ni pn satu..dh org mngandung mmg mkn 2 kali gnda..aku plak selera mkn skrg mcm hape dh..mkn siap2 bertmbah2..kalah cik somi..cik somi bla tgk aku mkn byk dia mmg ska..pntang aku sbut lapar trus gelabah tya nk mkn ape..hahaha..mne xnaik berat oii..kalu nk ikt cik somi dia nk aku mkn jer..xska tgk aku kurus..nk gmuk..bru pdan ngn dia..hahaha

Skrg ngah tggu gliran..nsb jgk xbpe nk rmai mnusia..alhamdulillah klinik ni cpt jgk la dia pnyer servis..kalu klinik kt umah aku ya ampun..bercinta ko nk tggu..mmg xlrat la..klinik ni pn selesa..leh tgk tv,tgk baby2..hehe..

Oklah..nk dkat smpai turn dh ni..kang ralit aku berblog terlepas nombor..hehe..jumpe lg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku