Khamis, 30 Oktober 2014

Manja selepas kawen..

Salam smua..

Sjak buleh hupdate gna tpon ni mmg ari2 lah rase nk hupdate kn..tambah2 gmbr dh beribu dlm tpon..apalagi seronok la kiter..hehehe..ok2, mlas nk bermukadimah pnjg2..trus jelah pd tjuk yer..

Manja..aku akui lah mmg aku ni sgt2 mnja..tp bla org tgk aku face to face xdenyer der muka mnja tu..tp nk dijadikan cter plak pas kwen ada cik somi ni,mkin mnjadi2 lah plak mnjanya..pntang ada sdih skit mmg nangis smpai bengkak2 mata..cik somi slalu menganjing aku "jd jepun dh bini abg ni.."hahahaha..

Y pnting cik somi la y duk usik skmo aku ni..tp y pling aku pntang n asyik nangis jer time cik somi nk p kje..xkira lah pagi ke..tengahari ke..adoi lah..kalu cik somi ngah bercuti pastu oncoll mmg lg truk aku nangis..smpai cik somi pn nangis skali..hahaha..teruk btul prangai..cik somi mrah skit mmg xyah ckp lah..tresak-esak lah aku nangis..mcm kna dera..hahaha

Cik somi slalu ckp..muke jer ganas tp ati mcm tisu..nk wat cm mner..aku sndri xleh nk knal pasti prangai sape la y aku ambik ni..mgkin ni slah satu prangai plik ibu mengandung atau aku sunyi duk sorg2 kt umah ni..yolah cik somi kul 8 pgi g kje, kul 12 mlm krang bru blik..mne xnangis weh..duk sorg2 kt umah..dh la lampu ada xde..dlu len la duk umah sndri..mak abah aku ada..ni aku n anak jer..mmg nangis lah aku..huhuhuhu

Ok2..dhla..skrg ni pn ngah menahan air mata sbb cik somi blik kul 12..tkut xyah ckp la..buat2 brani jer ngn ank..huhuhu..smpai sni jelah membebel..nti smbung lg entry mengandung ek..hehe..part 2 #bukumerah

Nk tgk tv plak..bye2..


keluarga bahagia aku..hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku