Isnin, 10 Februari 2014

permulaan tahun 2014

salam u ollss...

aku tahu agak lama aku meninggalkan blog cabuk ni...2014, xperlu nk ucap selamat tahun baru sgt lah sbb dh lma berlalu...skrang dh msuk bulan 2..ape ke malas benor ko ni wani...ape nk jadi pn xtau la...2014, usia baru, perangai mgkin lebih matang...mungkin yer...haha..penulisan mungkin juga agak berlainan dgn msa mula aku tulis blog ni...dlu belum baligh kot...hahaha...skrg nk tulis blog pn pk 400 kali nk tulis entry mcm mne..kang tulis ala2 gdik mcm xsesuai plak ngn umur skrg ni...kbyankn entry yang aku up smua mengedik la org kata...luah prasaan. luah kemarahan, luah kekecewaan...kdang2 bla aku bce balik aku pk, perghhh betapa gedik n tak matangnya aku...hahaha...

permulaan tahun 2014, ade yang baik dan ade yang tak baik...tp aku rse tahun ni thun yang pling struggle utk aku sbb mcm2 kputusan aku kna buat...psal kerja aku, psal msa depan aku...fuhh, stress yang amat aku rse...ssah jgk bla nk jejak step2 dlam hdup kita ni kn...permualaan yang tak baik sebenarnya bknlah takbaik, cma fitnah dr seseoarang yang membuatkan aku mmg hangin satu badan..dh la dia sebar fitnah tu kt org kampung aku...aku sndri tak faham..kalu nk kawen kawen jelah, jgn duk canang aku ni msih tergila-gilakan ko plak...ade lg org mcm ni kn, igt dh berhenti mengganggu hdup aku...hrapnye, pas dia kwen ni xde lah dia duk meroyan lg nk msj aku kn...aku igt pn nk gna blik url lma aku tu...tp bla pkir2 balik, ishh xpyah lah,..kang dia jd stalker tegar aku pyah plak...kang dia duk prasan yang aku msih syok kt di plak..ehhh plezzz la nyah...

permulaan yang baik pula, ehmmm mgkin xleh bgtau lg buat msa sekarang...bla dh boleh utk aku bercerita, aku akn crit dr A to Z..haha..malu i nyah, korg jgn plak terkejut ke ape ke...tp kalu buat2 terkejut aku lg suka..haha...

owhh, entry yang lpas2 mgkin lg byak smpah drpada isi, tp biarlah...aku mlas nk buang sbb itu smua knangan kn...pahit utk disimpan, berat juga utk dibuang...smua dh xde ape2, aku pn dh ade hdup baru, org bru, dunia baru, dan permulaan hdup yang baru...Alhamdulillah, doa yang aku pohon stiap kali sujudku dimakbulkan, doa tuk sdara, mak sdara msa pegi umrah aritu pn dimakbulkan...syukur sgt2 dan aku hrap permulaan ini akn menjadi pengakhiran yang pling mnis dalm hdup aku...hehe...

sekian dlulah..sjer jer sbb dh lma sgt tangan tak menari-nari di keyboard ni...tambah2 sekarang tmpt keje dh ade wifi, on jelah kt pc..ambik ko bsar dabak nk banding ngn laptop or tpon...aku mmg excited la nk menaip..haha..aku hrap aku dpt jd blogger tegar mcm dlu..hahaha...tp mslahnya ade ke org nk bce...hahaha..ok, ptut aku tkar nma blogger prasan...haha

p/s : smoga smua berjalan lancar, dan smoga apa yang dirancang akn dimakbulkn olehNya...tak sabar nk tggu saat itu...winkwink



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku