Ahad, 22 Disember 2013

aku bukan sombong..

Salam u ollss...

Ye xpyah nk berbasa basi sgt lah..knape tahap bnci kepada blog ni mkin kritikal..erh aku xspatutnya salahkn blog..kenape sjak aritu aku rse aku xknal sape aku..aku xtau ape yang aku buat cma y aku tau aku brukkn keadaan..perangai aku hkang kawalan,aku mkin kurang ajar, mkin kuat melawan, mkin kuat memberontak..aku sndri xtau syaitan ape y merasuk aku sampai aku jd mcm ni..ya Allah smoga aku trus diberikan hidayah dan kekuatan..aku perlukan semangat,kawan..aku perlu cri mne hlangnyer aku yang dlu..

Pwristiwa itu sgt2 mnganggu hidup aku..mengenali dia adalah kenangan yang pling mghantui aku..bg aku bla dh ptus tiada lg istilah kwan atau tman tp msra..ye,bkn aku nk bercerita psal kenangn tu tp hati aku..bila agaknyer dia akn terbuka utk trima org yang layak selayak layaknyer bertakhta kt dalam ni..sampai bla aku hrus hdup dlam kenangan..smapi bla dia nk berhenti gngu aku..tak fham kah dia stiap kali dia myapa aku di msj umpama dia tikam ati aku dgn belati tajam..pergilah dan tolong jgn gnggu hdup aku yang aman dmai ni..berkuburlah..aku rayu..

Sombong..rmai yang ckp aku smbong..rmai y kta aku biadap..tp adakah mereka ini mengenali aku sedalmnya..aku pasti tidak..jd tolong jgn nilai aku pd pndangn pertma kalian..sombong aku juga bertempat..adakah harus aku mghulurkn slam perkenalan kpd mna2 sjer lelaki tnpa segan silu..bkn jual mhal tp jga adab sebgai perempuan..baikkah aku,hnya kalian yang mmpu menilai..jhatkh aku??terpulang jga pd kalian utk menilai..aku xpunya hak utk menilai dri aku sndri..aku jga xakan menilai dri aku sndri..

Maaf jika aku terlalu ksar bila berbahasa..aku mmg jnis mulut bising..mne tumpahnya kuah kalu bkn ke nsi kn..aku slalu terlepas laku,terkurang ajar,terlawan ckp makcik2 tua..tp aku cma mberi pndapt..kalu kalian lihat ianya mcm kurang ajr terpulang..sape aku utk menidakknya..aku xperlu hipokrit,tak perlu jd org lain tp aku juga tau mne yang baik dan mne y buruk..org slalu ckp "ptutlah xde org nk,perangai mcm ni "..terpulang pd kalian..aku akn dengar dan aku akn perbaiki dri..

Entry aku sekarang mgkin agk berlainan dr y sebelum2 ni kn..mgkin lebih tepat lg entry org kecewa..aku selalu menidakkan tp sebenarnya ya..aku msih lg dibuai knagan lalu..luka yang ditinggalkn mmg tersangat dlm dan aku perlukan msa utk ubatinyer..tersangat perlukan msa..smlam,kngan itu dtang dan airmata hmpir menitis..aku tahan supaya kekecewaan itu tak nmpk ktara..ye,petunjuk demi petunjuk membuatkn aku bntu..biarlah,hnya msa yang mmpu sembuhkn luka yang ditinggalkn ini..


"awk,ape url blog awk,sy rindu nk bce,rindu nk tgk gmbo gedik awk"

Adakah aku hrus lupakan semua ni..hantu ape yang menghasut si penghantar msj utk hntar msj ni pd aku..dia dh ade tunang dan dia yang pilih perempuan tu tp knape msti dia bg aku harapan y bodoh ni..owh mgkin aku y terlalu perasan..ini bkn harapan wani,ini joke..sumpah x lawak..tolonglah fokus pd tunang ko dan tlong jgn hntui hdup aku dgn psau belati y tajam tu..aku mohon dan aku rayu..

Maaf lg andai entry tiada kaitan dgn tjuk..ye aku mgkir jnji..aku jnji aku xkn sbut lg psal dia kn..aku rase terlalu kecewa ngn blog smpai nk lpakan dunia ni..tp aku xboleh..walaupn aku jer y bce,walaupn aku je y stalk blog ni tp aku ttap ingin menulis..ini diari aku..hnya aku..


Aku dh penat..




Sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku