Selasa, 18 Februari 2014

jodoh itu rahsia Allah

salam u ollsss...

rase bersalah plak tggalkan blog cabuk ni lama2 kn..skrg mula nk aktif balik la ni..sbb dh ade byk kot cter aku nk share..haha..xlama lg dh nk bertukar status...mcm xcyer jer kn...jodoh itu semestinya rahsia Allah yang xkn pernah kita tahu selagi belum smpai masanya...trima kasih Allah kerana memberikan aku jodoh yang terbaik dr sebelumnye...aku sgt2 bersyukur dgn apa yang aku ada sekarang...kau pelengkap hidupku,..cewah...

ehmm sebenarnya aku nk la jgk cter mcm mana aku leh knal dia..mcm mne aku leh trima dia dlam hidup aku...smua tulah...tp aku rase mcm terlalu peribadi pulak utk aku tulis kt blog ni..biarla org xtau kn..nti aku xnk mcm2 spekulasi yang keluar..xnk la org ckap yang bukan2...andaiya si stalker dpat tau lg nayer..msti dia pk aku kna kawen pksa padahal aku dgn pnuh suka rela kot...haha...xsgka jodoh aku secepat ni plak kn..smua tu kerja yang atas sana...trima kasih Allah..

kenal bulan 1..tunang bulan 2 (bulan ni la)...kawen bulan 3...tarikh smua dh ade cuma aku belum lagi nk hebohkn...mcm best jer bercinta lpas kawen kn...kurang skit dosa aku..haha...dh boleh start counting days ni..haha...

oklah..nti sampaila kad jemputan kt umah korg yer..jagn terkejuz sudah sbb aku sndri msih terkejuz ni...abah xnk kitaorg knal lam2 sbb xnk pisang berbuah dua kali...xkose den..haha...slmat tggal knangan lama..slamat dtang knangan baru...

p/s : pning jgak dan buat persiapan dlam msa sebulan ni...smoga Allah permudahkan...amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku