Ahad, 8 Disember 2013

dulu buta skrg celik...

Salam u ollss...

Prtamanya nk mintak maaf kt blog sbb mgabaikn beliau..serius sjak dh ade mdia sosial y pelbagai ni mcm dh xleh nk tumpu kt blog...bru aku fham knape blogger skrg jrang sgt hupdate blog kn..hihihi..yelah skrg insta,twitter,keek ape lah kn..so xyah hupdate pn org tau ko buat ape hari2..aku pn bru nk berjinak mgn teknologi..ketinggaln hoi...

Owhhhh sebelum terlupa...kpada mgsa2 bnjir smoga anda smua tbah mgharungi dugaan ini..smoga mnjadi hamba Allah y taat pd perintahnya dan bersyukur..aku pn hrap y aku dpt jgk mnyumbang sdikit sbnyak utk dorg..hrap2 JKM ajk kitaorg utk sma2 bantu mgsa bnjir kt daerah aku ni..dan smoga jmbatan y runtuh tu xmndatangkn mudarat kepada penduduk k..

Xde ape nk cter sebenarnya..mcm nilah khidupan aku skrg..just follow the flow...mcm bese mlas nk pk..tahun depan dh 27..ohehmmmgggg..mmg xleh nk kta ape..bak kta mak berdoa sje..mgkin ade la tu..mak nk sdapkn ati aku la tuh..hehehe

Aritu 21213 aku trjumpa dia..ye aku mmg pelik..knape msti dia msih ade dlm fkiran aku..dan y pling aku pelik sebelum aku tserempak dgn dia 2 3 mlm sebelum tu aku mmpi dia..sgt2 menakutkn mmpi tu..smpai aku terbangun dan mengucap pnjang..ape lg yang Allah nk tnjukkn pd aku..belum brakhir lagikah ksah dia dan aku..hari2 aku berdoa agar Allah buang dia dr hdup aku..tp knape sgt skar utk aku buat..knape aku xboleh knape knape knape..aku rasa aku dh cba sdaya upaya utk buat y terbaik utk aku dan dia..aku xnk ade slah fham antra kami...ckuplah aku xnk dgr ape2 lg psal dia..aku slalu doa Allah jauhkn aku dr jmpe dia..arggggghhhh perit...

Ckup dlu lah..aku dh pnat bertinggung ni..ni je y mmpu aku coret kn..nk wt entry psal wedding xtau bla..xpelah nti aku hupdate sal bff wedding ye..tata



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku