Selasa, 3 Disember 2013

alhamdulillah..

Salam u ollss..

Rse bersalah gler kt blog ni sbb dh lma kot x hupdate...mlas pn yer..xde idea pn yer..xde mood pn yer..xde ape lg ek..hukhik..alasan smua tu kn..alhmdulillah msih berpeluang bernafas kt bumi ni..hdup msih mmpu diteruskn..msih mmpu berpijak di bumi y nyta..

Owh ye..alhamdulillah jgk mak sdra..tuk sdara..mak spupu dpat menunaikn umrah tahun ni..smoga doa2 kalian smua dimakbulkn..aku tau smua nk tgk aku kwen kn so marilah sma2 kta berdoa ok..hehe..

Alhamdulillah lg sbb aku msih berpeluang meraikan majlis kawen mber2 msa blaja dlu..mmg sgt2 hepi sbb dpt jmpe kwan2 lama..jauh kot aku menjelajah..ganu ke kajang ke melaka ke johor blik ganu blik pastu ke kelantan..mmg xsgka sgka msih ade rezeki utk aku berjalan2..hehe..mkasih Allah..

Tgk gmbr jelah..pnat dh menaip..haha








 yeay..dpat jgk hupdate blog..ltak gmbr bagai..smpt ttdo tggu nk loading..waa tnsion nyah..

P/s: 2.12.2012...peristiwa y akn kkal dlm ingtan...knangan,knape ssah sgt nk lupe...aku kna kuat...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku