Selasa, 22 Oktober 2013

menjadi sahabatku...

salam u ollss...

asyik sgt dgr lagu najwa latif sahabat kn, so aku pn terikut sama...arini tetiba mood dtang jgn pergi nk hupdate blog..maka berblog lah aku dalam keadaan sparuh sdar sbbnya mata dh sparuh ttup...apesal la wa mantuk sgt ni...nsb len tenet kt bawah ok, kalu x mmg kompom sebulan aku xbukak blog ni...ala lek r der, bru sebulan, org len bertahun kot....hehe...jgn mrah...

sahabat...
berbeza tau sahabat, kwan, saing, frenz, smua membawa maksud berbeza...kwan mcm general sgt, kalu shabat mcm dispesifikkn skit, saing lebih kurang mcm sahabat cma dia lebih kepada kwan..frenz lebih kepada umum...apa aku mngarut ni weh...hahaha, pndai2 akulah buat teori sendiri, ade aku kisah....

ni nk cter ni, sahabat aku, 2 lelaki bakal menamatkn zaman bujang mereka, sdih wa ckap lu..wa dh xde teman nk bermanja dh...sobsob, dh xde nk jd wife no 2 bagai...haha...yang sorg aku rapat msa blajar kt polisas, n lg sorg kt uthm...tp dua2 ni aku mmg baik, mcm slalu jgak jdkn tmpat mengedik..lyan je k, sbb msing2 aku pn dh tau dorg ade awek, aku pn msa tu ade pkwesss, pkwess ye...hahaha...nmpk tak mcm rmai disituh...haha...dh melalut lg...

dan dan dan, mereka2 ini ofcozlah menjemput aku memeriahkn mjlis mereka sbb kalu aku xde xmeriah der majlis depe tuh, hahahaha...harus koya disini ye...aku mmg nk sngat pergi, sorg kt kelantan, sorg kt johor...nsb hari ko len2 jah, kalu x kompom aku xpegi...dan kebetulan ari cti, xpyah nk mngada2 apply cuti bagai...dh nk kawen ye korg, aku jugak yang menyingle smpai kesudah...haha...org mulut kepoh cm aku ni pyah nk laku, betul ke...org ckap, bkn aku yang ckap...hehe

dan sahabat juga yang akn kekal smpai bila2...kalu kwan, mcm chipsmore kn, kjap ade kjap xde, kalu sahabat ni, ssah nk tggal, ssah nk lupakn...dia akn ade ngn kita msa ssah n snang, slalu ngn kita...tuah sahabat...xkira ape pn yang melanda, xkira sapa pn nk memecah belahkan sahabat, sahabat ttap akn kekal smapi bila2...tulah sahabat...

ok, berbalik kepada entry yang lama dlu aku tulis...kalu dh putusin haruskah bersahabat lg...jwapan aku, tidak...bkn jenis aku nk berkawan, nk bersahabat bgai, then kna dgr msalah ko laki bini, mslah ko luar dlam...xkose mak noks...igt mak ni xde khoje len ke, dr dlu duk mndengar aje, ade jgk yang mendapat satg kang, hahaha...xkose la aku, dh ptus ptus jelah, apesal nk kwan2...aku hrap sgt aritu aku ptus cara baik tp disaat2 akhir ade pergaduhan berlaku...nsb la kn, aku dh cba secara baik tp dia yang cba cra xbek, ha kn mendapat la ko...

ok2, mata dh lngsung xleh bukak ni...slamt pengantin baru la kt smua yang bakal kawen nti...smoga bhagia hingga ke jannah ye...doakn aku cpat2 jumpe jdoh...hehe...nk jgk rase naik pelamin ni...bkak je fb ha ko, melambak events...tension pn ade aku tgk...ohmai, aku jelessssss...nk kwen jugk...hukhuk


p/s : sejahat mana pn dia, seburuk mna pn dia, seteruk mna pn dia, seplayboy mne pn dia, sebuaya mne pn dia, sepentinpu mana pn dia, dia ttap pernah bertakhta kt hati eden...so eden akn ttap doakn dia bhagia walau dgn siapa pn...mgkin ini yang terbaik utk eden dan dia...peace

p/s : jangan salahkn takdir


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku