Khamis, 24 Oktober 2013

aku pelik ngn orang mcm ni...

salam u ollss...

alhamdulillah sbb aku msih lg mempunyai ras utk menghupdate blog...bila ade rasa yang datang, jari pn laju2 je mnari atas keyboard ni...bru lah aku rase mcm ade feel len nk tulis blog...tp kn kn kn, tetiba plak teringat kt stalker tu, agk2 dia dh jupe blum blog aku yang url baru ni...ehm, xbest jgk xde stalker ni, dh xde orang dh nk trase, nk mrah2, nk perli2 kita...hahaha...tetiba sgt kn uolllsss...

meh2, jangan menyimpang terlalu jauh, kita kembali ke jalan yang benar lg lurus...pelik disini adalah tak faham, mungkin aku je kot yang xfaham...org len faham kot, aku pelik bila seseorang tu dh bertunang atau berkahwin tp msih lg melayan ramai lelaki...melayan tu mksud aku bermsj, keluar, n melayan la senang citer...kalu lelaki mcm xpelik la plak bg aku sbb lelaki mmg sifat dia gatal kot..hahaha...eh tak tak, lelaki kn suka memulakan, dorg yang akn ngorat dlu, smada pompuan tu trima atau x tulah mksud aku...

yang pompuan, kdang2 terlebih melayan pn ade...why not kalu kita dh tau dia laki org kita undur dri (speakang plak)...eh mne boleh, cinta tu kn buta..xksah la sape pn dia...ni bkn cinta yang buta tp mnusia yang bercinta tu buta...eh mcm kena batang hdung sendiri kn, ha dh tau orang tu xnk knape la duk terhegeh-hegeh, btul x...ishhh, buta btul la cinta ni...hahaha...

msuk topik len plak dh,  sebenarnya ni kes kwan aku la...dia dh bertunang, aku akui dia mmg comel, kiut, umur pn tua staun dr aku tp muka maintain 18 tahun...so, ramai jgkla duk usha dia ni...yang aku pelik, smua dia p layan...aku pn heran, mcm mne dia nk bahagikn msa smua tu kn...ntahla, mmg pelik sbb mungkin aku xpnah mcm tu...cewah, haha...eh jgn slah faham, bkn nk ckp aku ni baik tp mungkin lg sesuai perkataan naif kot...naif bab2 cinta ni, xpndai nk curang, xreti nk lyan lebih dr sorg, naif kn...kalu dh sorg, sorg jelah, xde nk smbut slam perkenalan dr sesape pn...aku kot yang xpndai..

tp, boleh ke melayan smua...tu yang aku pelik, xtau la layan sebagai kawan ork ape sbb bg aku lelaki xkn gunakn istilah berkawan kalu bkn utk tujuan memikat...kalu aku slah aku mtak maaf ye, ini cuma pndapat aku semata, cuma rasa pelik yang ingin aku kongsi kt blog ni...bkn ape pn..hehe...bkn nk tnjuk sape baik, sape jaht tp sekadar berkongsi rasa pelik...mugkin bg orang len itu perkara normal tp bg aku itu pelik...mgkin aku pn ptut cba, haha (kalau la ko ramai peminat kn)...dh2, xmo koya wani...hahaha

sekian jelah, pnat bahu la menulis lama2...gambo mlas nk letak sbb gmbo semua gmbo lama, gambo versi tembambambam ade dlm tpon orang...aku pnye tpon cap 1 malaysia je...hehe

p/s : kdang2, ape yang dirancang tidak sama dgn ape yang terjadi...yang tahu cuma Allah, kalu Dia kata tidak, tidaklah, dan kalu Dia kata ya ya lah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku