Isnin, 9 September 2013

setelah pnat riang gembira di hari raya...

salam u ollss...

masih dengan mood raya yang menebal...sdah2, raya dh pn habis msa utk kembali mengdietkn dri, arghhhhh mula stresss...haha...bila mkn kt umah terbuka langsung xhingat dunia, skrg kau tanggung la sndri lmak2 yang mnyorok di celah2 kulit tu...haha...ok2, mungkin in entry trakhir psal raya..thun depan plak la sambung ye..

2 mggu berturut2 mkan jamuan raya...perut mmg dh maju ke depan sampai ank murid tya "cikgu nandung ke"...haha...mkn dulu sebelum pk...pedulik hape...haha...setiap PDK adekan jamuan raya so kami pn bergilir2 la pgi bawak bdak2 ni...mggu ruya yang terakhir plak, start 3-7 hb 9 tba msanya utk PDK aku n PDK kuala berang...so ape lg, bertungkus lumus la aku tnpa rehat dan tnpa henti..tdo pn ckup2 mkn je kiah oiiii...mmg pnat xyah citer...

yang kemuncaknyer plak, 5.9 JKM plak wat jamuan raya besar-besaran...siap ade pertandingan yang melibatkan PDK...time ni mmg dh lemah longlai dh...xsnggup asenya, nk bdak2 wat perangai, ngn mak bdak2 wat perangai...stresss tau tak...nsb masih mmpu mngawal....aku hndle bdak pakain beragam...jgn men2 tau, PDK aku dpt tempat kedua dan ketiga..haha...xsngka turban yang aku lilit pkai hentam je berjaya menarik perhatian juri...cayalah...

dan 6.9 tolong sepupu mak aku nk kwen, ade la p tgk2 kjap sbb aku dh pnat 3 ari berturut2 kn...esknya plak kami kena berkursus, lg la mngantuk thap cipan kau...pastu teman plak mber aku p usha pelamin, usha sekali utk dri sndri eh...haha...xde mknaya eden nk usha, pnat la usha2 tp xtau bla nk booking...hahaha...so smpai la ke ptang jgk kebzian aku...xde rehat, esk nya lagi settle plak bekas2 yang kami guna masa jamuan raya ari tu...ha, nmpk x betapa pnatnya...arini smua dh settle so yeahhh boleh rehat otak dan badan...

dh pnat dh membebel, mggu2 depan la plak kita smbung ye...bye...entry mmg xde gmbo sbb mmg sgt2 mlas nk ambik gmbo...bebel jelah...

p/s : mcm2 ujian yang menimpa kwan2 aku, smua2 disebabkn oleh manusia yang bernama "lelaki"...meh la nyanyi lagu yuna jap "lelaki, lelaki, tak guna tak guna tak guna"...hehe...mmg kena btul lah tu...ni yang tkut nk kawen ni, ngeri la plak...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku