Isnin, 9 September 2013

kdang2 kita terpksa jd hipokrit...

salam u ollsss...

sedang mncari idea utk mghupdate...tahu xde sape nk bce tp mcm bese lah, utk aku sndri yang bce...bkn orang len pn kn...kna la rjin utk dri sndri...dh pnat bce blog org, bce blog sndri plak...syok ape...aiman xksah kn...

ok2, meh mek nab nk bgtau...mek nab tau ramai y xska mnusia hipokrit kn...mek nab pn xsuka, smua org xsukalah snang cter...tp kdang2 hipokrit ni perlu utk mnjaga hati pihak2 tertentu...mcm2 kes, sma ada mnjga ati bakal suami, mnjaga ati kwan, mnjaga ati bakal mak mertua, mnjaga ati adik ipar n lagi lagi lah...bila kita tnjuk terang-terangan mungkin akn mcalarkn jiwa dan perasaan dia...so terpksa hipokrit..

tp yang pling aku bnci, kita dh tau dh perangai dia mcm mne tp still lg nk berlakon depan kita, nk hipokrit depan kita...kalu yang mcm ni ase nk gulai je hidup2...geram tau x..knon2 aku baik, aku xpernah wat jhat, aku xpernah men2kan perasaan perempuan tp hakikatnya kita dh tau perangai cm ne...kita dh pernah dgr dr orang dia tu mcm mne sebenarnya...beselah, smua org nk nmpk baik dan sempurnakn walau hakikatnya tiada yang sempurna melainkan Allah...

adoi, mcm bosan la plak entry ni...lntak la...huhuhuhu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku