Selasa, 27 Ogos 2013

xde emosi...

salam u olllss...

totally out arini, pagi beraya, pastu g bank settle gaji, elaun budak, sewa smualah aku kna settle, ye mmg aku terlebih rajin pun, nk cepat tukar title kn...(mata ke ats, tangan di dada)...eh x, aku ikhlas la, hehe...ikhlas xleh bgtau kn...hahaha

xtau knape dlm 3 mggu ni, lpas kejadian demi kejadian yang menimpa aku, aku rase terlalu kosong...seolah2 hati aku xde perasaan, xde jiwa, xde rasa, xde sesape...aku suka dengan ape yang aku rase sekarang tp knape aku risau dgn keadaan sekarang ni...ape mksud kekosongan ini...tak, aku masih belum berputus asa dan tak mungkin akan berputus asa..tp knape aku terlalu kosong ni...arghhhhhhhhhh


#gedik#duckface#kosong#jgnnkmngatasgtlah

tiada lagi, smua dh pergi...biarkn smuanya berkubur, tu yang aku nk, tu yang dia nk kn...xpyah nk dikesalkan, mungkin ade hikmah disebalik stiap kjadian dan dugaan...sape tahu kn, hnya Allah yang menentukan segalanya...

sekian...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku