Selasa, 23 Julai 2013

sje nk menempel arini...tak suka mcm bese, heh

salam u olsss...

td bff tmpt keje lama col..mcm2 cter upenya....kecik btul dunia ni, kwan sekelas aku msa kt poli keje ngn bos lma aku....mmg kecik btul la kn...mmg xsgka plak...dan dan ade la skit kabo angin yang mmg mngkecikkan jugak la ati kecik gue ni...huhuhu..kwan kn, msa ssah lupa sape yang tlong dia, bla dh snang mcm2 duk mngata...xpelah, aku maafkn, tp xtau la geng2 aku msa kt poli dlu maafkn ke x...xpe, gedik2 kami pn kami xhipokrit, bukan macam ko...luar nmpk baik, tp dalam lg truk dr kami...lpa ek??pk la sndri...

eh2, kta nk menempel tp dh termarah orang plak...cool bebeh, lek r...asalkn kwan ko yang len tau korang mcm mne kn...terpulang, hak individu msing2...so, kta xleh nk wat ape...aku hrap kwan2 aku pn akn maafkn kau mnusia...hehe...dh2, mlas nk bsing2, kecoh2...meh menempel dlu...




ambik kau...knape aku gedik nk tempek gmbo banyok2 cenggini, sbb sje...dh lama xwat keje mcm ni...dh lama xmengedik giler, ko hado??haha...nk mrah ni, nk mrah ni...hahahaha...wani, mlut mnusia xleh ttup, mlut buaya je leh ikat...so, lek r bro...mcm ko xbese...ahak..

iklan jap :

ha, td msa kt tmpt keje ade la seseorang tya nama aku, bila aku ckap nama aku lijoh dorg xpercaye...buruk sgt ke name lijoh tu zaman skrg ni, hahahahaha...leh dorg pnggil aku pnjang, mntang2 la kwan aku yang lg sorg tu rendah skit dr aku...hahahaha....panjang, euwwww, xsesuai utk orang pompuan weh...tinggi xpe...hahaha...

p/s : rekemen??perlu ke....nti aku cter...hehe...nti ade yang oyak aku prasan lak...adoi, mnusia2...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku