Isnin, 22 Julai 2013

dh lama rasenya xmenangis...

salam u ollss...

fuh fuh, knyangnya...arini pes time bkak pose kt luar ye, bkn luar umah bawah pokok ye, tp kt umah BFF kita...hehe..ramai btul bff kita kn, yolah, kt kampung ni kta mne ade kwan len mlainkan kwan ksayangan, tp bila kta dh lama bonar duk kg ni, mkin rmai kwan kita...yang istimewanya, kwan kita smua umur 40 ke ats, kelas x...hehe...kita kwan ngn orang dewasa lah, sbb tu kita ase kita ni mcm knak2 ribena sbb jumpe je dorg trus kitaorg jd anak2...hehe...nk tnjuk gmbo pn xde...so nti2 la..hehe

menangis...utk pngetahuan la kn, aku ni ratu air mata...skit2 nangis, skit2 nangis...cenggeng xyah ckp la, akulah juara...tgk cter harry potter pn nangis, tgk cter istanbul aku datang pn aku nangis, mmg cpat tacing ah...kdang2 mnyampah pn ade ngn dri sndri sbb terlalu manja...nk wat cm ne, mmg hati ni terlalu snsitip...

asenya, dh agak lama jgk aku xnangis, kalu dlu sebelum tdo kompom la kn, dulu la, dulu zaman duk umah sewa...kwan aku pn xtau sbb aku nangis dlam selimut..haha...yelah, msalah banyak, PSM, ngn kwan2 lg, ngn ehmmm xyah ckp la, smua tu mnambah kepada msalah...tp kalu bab cinta la aku pling sensitip...mmg xleh la, ade mslah nangis, tu jelah yang aku tau...kali terakhir aku nangis msa bla ek, lupa plak...ah mlas nk igt...alhamdulillah, skrg dh kurang dh perangai cenggeng sbb ape, sbb malu weh...duk umah nti mak tgk mata bgkak malu ooo...haha...

rindu plak nk nangis...orang kata nangis ni leh hlangkn stress, mmg btul bg aku...selagi xnangis, ase mcm sakit je kt dlam kn...rindunya nk nangis...huhuhuhu...cpat2 buat aku nangis...hahaha...poyo giler...dh2, melalut dh ni...marilah kita kembali ke jalan yang lurus...chow...

iklan jap...

“ya Allah. Jika dia jodohku, Kau dekatkanlah hatiku dengan hatinya dan bimbinglah kami ke jalan yang diredhai oleh-Mu. Dan jika benar dia adalah jodohku, Kau permudahkanlah urusan kami. Tetapi, jika bukan dia ditakdirkan untukku, Kau jauhilah hati kami supaya aku tidak terlanjur menyayangi insan yang bukan ditakdirkan untukku dengan lebih mendalam”

p/s : mne nk, sakit rindu ke sakit perut cirit birit???arghhhhhh, misssssss misssss meowwww...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku