Rabu, 24 Julai 2013

rekemen...

salam u ollsss....

mcm bese, kn dh jnji nk cter so cter jelah, sekadar kenangan di angin lalu nti kn...hehe...ala, aku kn, sentimental terlebih...inilah aku, padamu...eh2, slap...ha, skrg lagu raya dh berkumandang kt radio, membuak buak prasaan nk rya tu....kuih rya ya ampun blum dibuat lg, tggu duit bonus mak aku, untunglah orang keje gomen kn, rezeki dorg...

ha, pgi2 aku datang keje mggu lpas, kwan aku cpat2 suh aku duduk, dia nk cter something...aku pn mndengar arahan jelah kn..hahaha...tmpat aku keje ni kt kampung kwan aku ni, so smua orang kg kenal dia, ater kampug dia yop...perbualan pagi itu....

kwan : ni, aku ade mnde nk oyak...
aku : hoh nape??
kwan : gini, maring aku g kedai mamat (student aku), g beli ibu air jgung nk wat buke pose, pastu mak mamat pggil aku, dia tya, mu ade sape2 dok lg???
aku : haahahaha, wtpe dia tya gitunye??
kwan : dia kata dia nk rekemen mu ke ank sdra dia, ank sdra dia umur sama ngn aku tp ye kabo xdok sape2 ag, tu dia nk try rekemen tu...hahaha
aku : haha, ade lg deh gitu...ni malu erh duk kg orang,hahahaha
kwan : haha, aku dok oyak nape2 pn ke mak ye, kalu mu ade jdoh ade la..hahaha
aku : hahahaha, biarla weh, aku mlas nk pk...ade jdoh ade la...hahaha

motif sgt kn...hahaha...aku naik sogan jgk kalu mak mamat dtang tmpt keje aku htr si mamat tu...ase malu pn ade nk borak ngn mak dia...koya btul lah...hahahaha...aku klakar gler tapinya, igtkn tuk sdara aku je pndai rekemen2 ni, upenya ade lg yang lain...dan xsgka aku plak yang terlibat kn...hahaha...biarlah masa yang tentukan kn, btul jgk ape makcik tu buat, xslah pn nk rekemen, lagi pn umur kita ni mkin lama mkin meningkat, mak pak mne xisau kn, kta usaha, Allah yang tentukan kn...kalu ade jdoh jd, kalu xde jdoh xjd..tu je...hehehe...

p/s : hati adik mane yang xsakit bila tgk si kakak asyik dipermainkan...kakak je yang xreti2...hahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku