Khamis, 25 Julai 2013

celaru...



Ya Allah...
aku sangat2 butuh pertolongan dariMu..
aku terlalu buntu...
aku terlalu celaru...
aku terlalu keliru...

Ya Allah...
berikanlah aku petunjukMu...
aku sangat2 memerlukannya...
ape yang perlu aku buat apabila aku perlu memilih...
masih menunggu buah yang aku tahu xkn pernah gugur...
atau hanya memetik buah yang sudah masak ranum...
aku tahu pilihan di tangan ku Ya Allah...
tetapi, aku memerlukan bimbinganmu...

Ya Allah..
aku takut, aku terlalu takut...
mampukah aku menyayangi dia...
mampukah aku menjadi yang sempurna utk dia...
mampukah aku menerima dia dlam hdupku..
mampukah aku melupakan yang lama...

Ya Allah...
aku mencari seoarang bakal iman yang bisa membimbingku...
pilihan hanya ditangan ku...
tapi kenapa aku seolah-olah takut dengan bayang-bayangku...
ye, aku harus mencuba, aku harus berusaha...
tp mampukah aku Ya Allah...
mampukah aku...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku