Ahad, 21 Julai 2013

membeli baju dulu dan sekarang...

salam u ollss...

dh selamat pn bukak pose arini ye...yelah, lg xabis pose mmg mukadimah bab2 pose jelah...tggu la raye, bru tkar mukadimah lain ye...perut knyang hati pn snang...jgn mlas nk p trawih udoh ye...hehe...

ni cter sal sibambam wani...skrng dh xde dh orang pggil sikeding wani, kranya aku berjaya la buang nama tu...aku xska orang nganjing aku keding pastu dorang ckp kna tiap angin pn terbang...aishhh, mmg sentap ati den weh...tp kalu orang ckp bambam pn sbanrnya xbpe ska jgk, tp...ishhh, mnusia mmg xpernah puas kn...hahaha...so skrg ni smua orang dh tau kot brat sibambam ni bpe kn...xyah la nk canang kt satu dunia brat aku bpe, nti terglamor i olls nok...

dulu time nk pilih baju smua nk S je...xpn XS...mmg koya keding la kn, ye la mmg keding pn...so kalu beli baju bsar yang amat xbpe selesa la nk pkai...boleh je, ttup aurat kot...ishh berdosa btul wani ni...tp sekarang nk beli baju memikio yop...adoi, kalu S ke, M ke, cek xpndang dh, sekarang nk beli baju msti L keats atau ukur dlu...kalu agk2 dh tau mcm balut nangka, bawak2 la sdor dri yop...aku la, bkn orang len...lg satu i ollsss duk kampung, kang pkai S terjolok jolok mata orang kg tgk...i olls jgak ssah weh...ank tok imam baju bkn men glamor nyah...so skrang ni xdenya dh nk cri bju2 adik ni, smua bju aku...bju2 adik semua dpat kt adik aku la...nma pn bju dia kn..hehe...

skrg aku pkai bju2 aku la, smua agk2 sopan dan santun ya auww auw...bkn ape, sibambam dh bambam, kalu S kompom la xleh msuk, yang xtahan nye sluar trek pn boleh xmuat, ape kes tu...hahaha...naye2, pasni kna blaja pkai skirt k...kumpul la dr skarg...huhuhu...nk nangis bila tgk baju2 lama satu beg bsar smua dh xleh pkai...wwaaaaaaaa...sumpah nk nangis...

moralnye...cewah, asyik moral je skrg ni...moralnye, diet lah...mmg ngah diet tp mcm xmnjadi je...orang ckp jgn mkn nasi sebulan...pas raya ni leh la try...huhuhu...hangat2 tahi ayam je slalu wani ni...buat skali pastu harem...mkn supplement pn tahan la 2 mggu, lpas tu harem...g joging plak, boleh 2 ari pastu harem...pas mkn xnk baring tahan la 5 minit lpas tu harem...minum air msak banyak2 tp bla nmpak air mnis harem...dh tu cm ne, sape nk jwab ni....arghhhhh seteressss...



motif???

p/s : mimpi di malam ari yang indah, xpe, sakit tu kemudian kira...hahaha...xserik...kata sayang...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku