Ahad, 21 Julai 2013

isu yang dh basi kot..

salam u olllsss...

tetiba ngah baring2 mek nab ase dtang mood nk menulis...besela, kalu mood datang kna cpt2 on laptop utk menulis ye, kalu idea lari yang hado...hehe...kalu ade smart phone leh jgk la hupdte dan2 tu kn, sapela baik ati nk hdiah kn aku ek, besday dh lpas dh...stalker, sponsor satu, snang aku nk hupdte blog cabuk ni...hakhak..

k, ni psal isu yang duk riuh rendah mcm ribut taufan iaitu "isu kapel smggu"...komen aku ye, ehmmm cian bdak pompuan ni...aku mula2 tgk video tu trus ckap, comel gilok ponpuan ni...hehe...so kesimpulannye aku suka video ni walaupn rmai y xska kn...beselah, bdak2 bru nk up, ska wat mnde2 kiut ni...xsalah dia nk wat cma xperlu la upload kt youtube kn...mgkin niat dia nk suka2 tp dh jd cm ni rmai la y mngutuk...xpelah dik, mulut orang xleh ttup dik, mlut boye je bleh ikat..hehe...aku xkta slah, xjgk kta xslah...terpulang la pndapat msing2 kn...

tp tp tp, pngajaran yang aku dapat dr isu ni ialah kalau blum tntu lg sidia tu bakal suami atau blum tntu lg dia akn kwen ngn kita jngn la over sesangat, eh mkn lada plak empunya dri...aku xtuju kt org, kt aku sndri...nti kalu jd ape2 ssah, kalu xjd pn ssah...tp tulah, jgn la mmberi hrapan yang tggi slagi dia xbawak kluarga dia jmpe ngn keluarga kita...fham ke, aku pn xreti nk ckap...yelah, jgn nk canang kt satu dunia dia tu pkwe kita, len la suami kn..tp tulah, dlu aku pnah jgk buat ksalahan yang sma, duk cter kt blog bgai kn...bla xjd malu je, huhuhu...tu blum lg dh bwak g umah, jmpe mak pak bgai tp xjd kn, tu cter len plak...mlas nk byk cter, nti jd karangan form 6 ssah aku...

sambung topik td...aku tgk la si pkwe bdak pompuan tu luah kt fb, dia kta dia malu, family malu...tp bg aku yang pompuan tu lg malu kn...cian dia kn...xpe dik, blaja dlu, baru bercinta...tp jgn la blaja je sampai umur 30 tp xbercinta cinta...tu pn prah gk...rsau plak mak pak kn...huhuhu...

kalu kta nk wat ape2, pk dlu...pk jangka msa pnjang, jangka msa pndek..smua kna pk tau tau...jgan buat dlu baru pk, ha aku la tu...hehe...so moral lg, pasni ko xpyah la nk tempek kt blog bagai, nk cter kt blog bagai...tp tp, aku nk jgk, kalu x xleh aku nk gdik2 wt luahan ati (wek2, boooooo)...hahaha...mnusia mne xbuat slap kn...huhuhu...

k lah, nk msak bukak pose plak...cian mak aku msak sorg2, ank dia plak snang2 lnang tulis blog...ape pnya ank dara lah..xpe mak, thun depan mak dpat menantu pompuan ye, tambah lg sorg ank pompuan...biar menantu mak la yang tlong pasni...haha

sekian....


sy n dia...cakpong cakpong....

eh jap...nk wish hepi bsaday to my adik MOHD ASYRAF atau nama glamor tengah...smoga pnjang umur, murah rezeki n cpt2 la keje best, kakak mu nk ngepow moto ego sebuah...hahahahahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku