Rabu, 8 Mei 2013

jujur..

salam u ollss..

aku adalah mnusia yang paling tkut utk jujur..
.aku tkut untuk mnerima kebenaran...
aku takut pd kekecewaan...
aku tkut pandangan masyarakat sekeliling..
aku tkut pd kegelapan...aku tkut pd msa silam...
aku akn cba jd mnusia hipokrit semata-mata tkutkn kejujuran...
hati aku?xpe aku xksah smua tu, jnji org sekeliling aku bahagia, gembira...

tp kdang2, kejujuran adalah sifat yang paling indah...
kejujuran menilai segalanyer...
kejujuran skar ditafsirkn namun ia mmbawa 1001 makna...
kejujuran menentukan siapa diri kamu...
kejujuran juga menentukan dimana kamu berada...
walaupn sakit, kejujuran membuktikan segalanya...




aishh, bila dh jujur ase mcm memakan dri sendri plak, sbb aku suka menipu...ehmmm, mane nk sorok muka ni, malunyer...knape tba2 plak aku jd jujur ni, adoi...ishh, xleh jd ni, ape aku nk buat ni,huhuhu...malu i olllss...waaaaaaaaa...apsal aku over ngat smalam...arggghhh

p/s : sorilah, sy xde niat pn nk sbut nama dia...cma sy jeles mungkin...dlu awk selalu lbih2 kn mereka, berkongsi masalah dan smpai satu thap sy ase sape sy dlm hdup awk...huhuhu..sy xde niat pn nk singgung prasaan awk...arggghhhhh, streesss...sy mintak maaf...huhuhu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku