Jumaat, 10 Mei 2013

aku..



malam kelam yang pekat membisu, aku tercari-cari mnusia disekeliling ku...dimana mereka, kenape aku bersorangan...aku cuba bangun, tp knape kaki aku seakan berat untuk melangkah...hati aku berdebar-debar, perasaan kian merunsing...knape aku harus dan terus melalui mimpi gelap ni...knape aku ditinggalkan sendiri lagi...aku buntu...aku kembali mengingati perkara yang berlaku...mindaku seperti tidak berfungsi...aku kaget...dimana aku, tempat apakah ini...aku cuba lg untuk bangun tp gagal...ape yang menyebabkn kakiku terlalu berat untuk melangkah...aku mesti bangun, aku msti bangun...aku nekad, walau ape pn terjadi aku ttap akn bangun...ku gagahkn juga diri ini...namun kali ini langkah yang ku atur mkin berat...ape salah aku, kenape aku ditinggalkn sendiri lagi...aku merenung kembali msa silam...mungkin keterlanjuran kata menjadikn hidup kita binasa...terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa...ye, itu yang aku rasakan sekarang...aku gagal untuk kesekian kalinya...knape boleh jd mcm ni knape aku bertindak sedemikian...kehidupan lalu seolah-olah menghukumku...aku tak bisa bangun selagi belum mndapat kemaafan drnya...aku cuba, aku cuba sedaya upaya, mungkin kesalahan kali ini agk bsar sehingga aku dihukum begitu...tolong, aku harus keluar dr tempat ini...aku takut, aku takut, tolong aku...tiada siapa yang mndengar jeritan ku...aku betul2 insaf dgn khilafku...ckupla aku dihukum dgn masa silam, ckuplah aku dihukum dgn tingkah laku mu, jangan lah aku dihukum lg...sakit, teramat sakit...air mata sdah kering, aku takut..tempat ni amat gelap...aku xmampu bangun, aku xmampu lg...maafkn aku, maafkn aku...tolongla maafkn aku...bantu aku keluar dr tempat ni...tolong, aku merayu utk kali ni saja...utk kali ini, hnya utk kali ini...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku