Isnin, 8 April 2013

sambungan entry aku perasan ke perasaan aku je..

yi haaaaaaa...mek nab dtg lg...arini mek nab terajin la pulok nk hupdate...bkn hape, cter sensasi lg basi mmg kna cpat2 tulis, kalu x kna imsomnia terus xde kenangan nk bacer kan...hahaha...padahal ade udang disebalik kueh teow...hahaha...

ptang td kwan kesayangan aku ni datang la umah, nk ukir inai katanyer...aku suh adik aku yang bongsu tu ukirkan, mmg sgt2 cantik dia buat, cakap je nk corak ape...kwan aku pn gigihla dtang kn, dekat sejam jgak la dia duk umah aku...dlm kul 6 lbih dia nk balik ngn inai msih di tangan...so aku pn tman la dia g kt moto, dia suh aku msukkan kunci kt moto dia...dia suh aku tarik moto dia, ktaorg suka2 la kn...dan tba2, lalu la si admirer ni, skali dia pndang mcm nk tembus kt ktaorg ni...tu bini n anak dia ada tau...mcm bese la ari2 kot pusing depan umah aku ni...huhuhu...kwan aku sampai terkejut...siap tya lg "weh, wtpe dia tgk mung gitu"...

hahahaha, aku gelak jelah, mcm xcye kn...skrg kwan aku sndri y saksikan...aku ckp la kt dia "kang aku oyak dh ke mu, kekg mu tgk ah xsampai 2 mnit ye pusing mula"...tgk2, mmmg btul pn...xsampai 2mnit dia lalu blik...aku mlas la nk prasan lebih2, kang aku men mata ngn dia kn berdosa plak...hahahaa...ntahla, aku yang perasan atau perasaan aku...xyahla nk tayang wife ko yang mmg terbukti sgt cantik tu...aku taula aku ni xlawo..huhuhu...xsangka sungguh aku...



sentiasa la senyum walaupn hati sakit bangat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku