Isnin, 8 April 2013

berphotoshoot la sgt kennn...hehe

salam u ollsss...

ok2, broadband i dh ade org topap so merajinkanlah diri i utk menaip sepatah berkata-kata...agak lma jugak mnyepi kn, kot2 la ade yang rindu dok...hahaha..perah santan xabis abis lagi kn...khamis lepas cikgu PDK kwan aku nikah, kawen, n htr mantu terus...3 ari berturut2 aku membzkn diri...dan ari keempatnyer, psangan  pengantin nk buat outdoor photoshoot..

so dayang2 ni harus la ikut kn, sape lg yang nk menyibuk kalu bkan kami ini...hahaha...alang2 dh dorg berphoto bagai, aku n the geng pn ape lg, mmg btul2 mengkoyakan diri..tempat pulak privacy abis wooo, xde org, sunyi je..aku bwak adikku sbagai tukang ambik gmbar...xkn kami nk ambik gmbr kami ni sndri kennn...hahahaha...meh la aku tnjukkan kami si gadis melayu musim ke 10...hahahaha...

lokasi : sungai kampung temir, hulu terengganu
msa : 6 ptang
tarikh : 7.4.13



mula2 haruslah gmbar pengantin kn...nmpak x tiga org yang menyibuk kt blakang tu...hahahaha...mmg over


kalu suh brgaya mmg kalah la pengantin...haruslahhh,hahaha
mood : jeles


tgk, si bambam mula dh...


mula lg, prasan btullah...


oh tidak...abislah kalu mereka ini sdang koya...


ala tomey tomey...hahaha


si gedik yang belah kanan tu y...hahaha


cantikkan tmpat ni, sangat cantik ok...


konon sgt...hahahaha...gadis melayu musim ke 10..


and the last one...sibambam lg...matahari dh nk terbenam...

ckuplah jd model xberbayor..pas abis photoshoot pengantin blanje kitaorg makan kt ikn bakar kg buluh means kampung aku la..hahaha...dh mcm cter pengantin lari je kn..seronok sgt tau..thanks pengantin, thanks adikku syang jd ptotograper ktaorg...merasa jugakkn jd model...hahahaha...

sekarang, hati aku sakit banggat...luka lama berdarah lg kot...lg sedih bla aku tahu aku akn kehilangan seorg kwan yang sangat baik ngn aku skrg ni...nti, aku dh xde sape2...aku sdih sgt2...org xputus2 mngata aku...aku pelik, org xtau ape sbenarnya keadaan aku tp dorg mkin lma mkin seronok ngn makian, cacian dorg...yang pakai bju hjau pcuk pisang kt ats tu la kwan ksayangan aku...hnya dia je bersama aku waktu aku ssah walaupn snang...hanya dia...dia yang bg aku smangat bla aku jtuh, bla aku kecewa, bla aku sdih...dan bila dia sdih aku yang jd bahu utk dia tumpang...ya Allah, betapa aku sedih skrg ni...

p/s : keputusan utk kmbali adalah keptusan yang pling aku kesalkan, tp xgna sbb mnde dh jd...kalu la msa boleh diputarkan, aku nk kembali pd 23.5.2010...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku