Ahad, 7 April 2013

menyesal...

ye sungguh aku menyesal...
sangat-sangat menyesal...
menyesal sungguh aku..

knape la aku ni lembut ati sgt..
org dh buat mcm2 msih lg nk ambik berat sal org tu..
knape la aku tba2 nk menyibuk sal org...
knapela aku ni ska sgt ambik tau sal seseorg tu...
knapela ati aku ini cpat sgt terprngaruh ngn kata2 tipu daya manusia..

sedarla syang...
dia cma tggu msa je nk bidas ko balik...
ko sdarla dri ko tu sape...
kalu nk dia cari, kalu xnk dia buang cm tu jer...
komsih xsdar lg ke syang...
msih lg xsdar walaupm mcm2 y kau dh kna...
ishhh, syang...
cba la blajar keras ati skit...
jgn asyik kna je ngn org...
igt blik ape yang dia dh buat kt kau dlu...
sayanggggg...
bangunlah...jgn asyik dibuai mimpi je...
sdarlah kita ni kt dunia yang nyata...
bkn angan2, bkn fantasi, bkn fairytale pn...
wahai syangku...
sayangilah hati mu...
jangan biarkn dia sakit lg, jgn biarkn dia terluka lg...

ikhlas..

DRKU UNTUKMU wahai hati

p/s : buat kau,alhamdulillah kau dh jpe pnganti, xde la aku ase bersalah sgt sbb tolak cinta ikhlas kau dlu...maafkn aku ye...aku tau msih ramai lg pompuan baik tuk kau...aku???biarkn aku begini...aku lbih slesa tnpa sapa2 disisi, aku dh ada DIA...luka aku masih dalam...tersgt dalam...hnya lelaki y ikhlas dan xkisah sape aku y boleh ubati luka ni, bkn y mcm tu, tu, tu...syuhh,pgi jauh2,jgn dtang lg...jgn dibangga2 sgtla...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku