Khamis, 14 Mac 2013

sukaneka bersama atlet sukma

salam u ollss...

i ollss nk citer sal bnda yang dh basi...besela kn, dh basi bru nk up balik kn, mcm ni la orang yang kapel ngn mr.M ni...maklumla, kta skrg kmbali mnjadi surirumahtakbertangga...mcm ni la kekdahnya...

ni dh lma, bln 2 aritu, atlet SUKMA terengganu dtang kampung aku...men sukaneka katenya...aku seperti beselah, kalu xjd urusetia jgn hrap la mka aku muncul kt pdang tu...xkuasa mak jah nk men pnas2 ni, muka mak jah bru je elok tau...muka mak jah ni sensitip skit, xleh kna pnas mula la jd belang2 kuda belang...huhuhu...sadis kn...bertompok2 taik unta la jwabnye...

pgi dorg ade berkayak dlu...so pgi, sukaneka orang2 kampung aku dulu yang main...perghhh, pnat yang amat sih ngurusin dorg ni...semua xnk dgr kata, last2 biar aku jelah yang men kekdahnya cik pah oiii...hahaha...sgt2 sonok walaupn matahari nun diatas kepala....


nmpak ke tidak yang pkai baju ungu, yang mkin gemuk skrg ni, yang berat dia dh cecah 55kg, yang asyik mkn je skrg ni...alamk telebih sdah...sbuknya aku mengambil nama peserta..cewahhhh



ready, gooooooo...


acara golek tayar...


susun batu bata jom kta buat rumah...


sbb dh xde peserta perempuan dewasa makanya terpaksa la urusetia join...nombor satu tu..haha



acara basikal lmbat....sape pling lmabat dia mnang..cool khen...


petang barula budak2 SUKMA datang..3 buah bas kot...so jom layan gmbar jelah...


menunggu kedatangan...urusetia yang comey lotey...koya,hahahaaha


dorg dh sampai pn...


dengar ceramah dulu ye...


bru pas men sukeneka...msa ni acara rakit darat...dorg ni sgt2 la degil dan aktif...hahaha...sakit tokak eden ni duk jerit, semua mmg excited gler ah nk men...


tarik tali...



urusetia yang xbrape nk setia smuanya...hahaha...yang hijau blakang tu pn urusetia SUKMA...

ok abs...bateri laptop dh merah, jgn mrah...xde kena mengena ok...

p/s : ade orang kembali giler dan kembali buat aku giler...wani, jgn percaye, smua tu mainan minda sajork...jangan2 ko percaya kata2nya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku