Khamis, 21 Mac 2013

ge ge ge, muk muk muk = G.E.M.U.K

salam u ollssss...

tetiba budak tembambam terasa nk hupdate plak...al maklumlah, kebizian ngn kerja2 sukarela yo...mmg sangat2 sibuk ye u ollsss...pnuh saja aktiviti dimana jua xkira masa...boleh mcm tu kn...mggu depan plak bz ngn org2 orangan yang nk kawen2 plak...i ollsss ni bla la ye, duk sbuk org kawen, org tunang, i ollsss melopong je tgk...hehehe...

sebenanrnya nk citer sal mnusia yang sorg ni, nama dia hazwani...lbih snang citer i ollss la hazwani tu, hahahah...dlu berat dia dalam 48,49,50 kg je...tp skrg yo, skrg berat dia 55,56 kg yo...mcm mane bleh jd mcm ni...i ollsss duk umah msak sndri, tp mkn nyer xde la banyok bebenor yo...kdang2 mlm xmkn nsi dh pn...kalu time keje aritu mmg la, mkan ya ampun, sumbat sumbat sampai pnuh...dh pnuh tdo ajer...mne tak gem gems u ollsss...skrg ni g mne2 msti org tgur...

"eh kak, bkpe gmuk ngat lning"
"eh, wani, gmuk dh lning"
"k.noni, wtpe mung gemuk ngat lening"

argghhhhh, diet plezzz...bambam atau diet...aku ase nk maintain kn 55kg sbb kalu kurus sgt pn xbest jgk kng...kna ngnjing jgk kang...hahaha...tp masalah skrg ni even aku xmkn mne pn ttap jgk naik sekilo sekilo..ini xboleh jd...sebelum aku bertukar menjadi incredible hulk baik aku berhati2 sbb keturunan aku mmg semuanya bambam...genetik mmg mcm tula, lpas kawen ke, belum kawen ke...ni aku ni dh menghala la ni...xboleh jd ni....DIETTTTTTTTTTTTTTTT plezzzzzz....


nampak x, nampak x si bambam itu...ni real pnya ambik gmbr dr bwah maka nmpkla si dagu yang berlapis lapis mcm kek lapis itu...tidakkkkkkkkkk


seee, seluar pn dh smua xmuat dh...duduk pn ala2 cover perut...waaaaa


nmpk x lemak2 yang berkumpul itu, sobsob

makanya dgn ini, aku kna la buat sesuatu utk mengelakkan kejadian yang tidak diingini...waaaa...dgn ini aku bertekad utk mengawal seluruh nafsu mknku slagi aku mampu...kalu xmampu biar saje, biarkn aku smakin bambam...hahahaha...woi, sluar dh xmuat, so skrg ni kna la byk2 kn beli skirt...ade fham??

k la...sdah puas aku membebel...marilah sama2 kita mndengar tazkirah...

p/s : ingin berubah kearah kebaikan, smoga aku mndpat hidayah dan petunjuk dariNya...biar org nk mngata, jnji Allah tau ape yang kita buat...xguna mencari rezeki yang halal kalu smbhayang ditinggalkan, dosa lain ditingkatkan...smoga aku akn mnjadi manusia yang lebih baik dan lebih berhati2 lagi lepas ni...jgn igt org yang depan kita berlagak alim itu smua baik, berhati2 la...jgn sampai ditindas dan tidak diberi kebebasan utk mnjadi diri sndri...mungkin smua yang berlaku ade hikmahnya...hanya Allah tahu ape yang tersurat dan tersirat...carilah keberkatan dr Allah dan carilah keberkatan dr rezeki yang halal itu...rezeki yang halal kalu xberkat pn xguna jgak kn...just nsihat utk dri sendri...insaf dgn ape yang menimpa dri kebelakangan ini...mohon maaf dr smua...aku bkn manusia sempurna...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku