Khamis, 7 Februari 2013

maksud berkawan bg lelaki dan perempuan


salam u olllsssss...

fuhh2, mcm bese la, bla dh lama bebenor ambe dok update kena la tiup2 skit...kot2 ade binatang2 yang menumpang blog ambe ni, dok sje je xdok org nk jengok, mmg hok xdok nk jenguk dh etek..ewah2..hehe..

ambe sebenornya nk bebel skit mlm ni, maklumla lame bebenor ase nya dok bebel ning...ase geletik benar dh jari jemari halus ambe ni nk nari...cewah, ambe nk shuffle mlm ning...hahaha..olohla, huruf H ni pyah sungguh nk tekang...

ginila, disebabkan ambe ni lening single menyingle, bkn nk jual dri ye waai mnusia ciptaan Allah...ambe cma nk gtau jelah, dlu pn hdup ambe byk hk sorg jgk dr berdua, jdnya mcm2 dh ambe lalui...yang ambe pelik ork, ni knbanyakan org penah rse kot "bila kta nk ke org tu, org tu xboh lok kita, tp bla kta xboh ke org tu, beria lah org tu nk kta"...tu hk ambe rezak tu...baru2 ni, ambe bkn sje nk tolak, dh ati ambe ni weh dok ase cinta tu, pah gane...janganlah paksa ambe...ramai lg hk baik dr ambe ni weh...

orang laki ye gna perkataan 'berkawan' tuk knal org puang lebih rapat, tp org puang dia guna perkataan 'berkwan' untuk menjarak kn dri ngn lelaki tu..betol dok mnde ambe oyak ni...ginila situasinya...

orang laki : awk, leh kita kwan?(niat di hati pas kwan kta kawen la)

orang puang : kta kwan jelah, sy anggap awk kwan je..

betul dok betul dok...uhuh..kalu salah tu ambe mtak maaf la..ambe bosan etek tu ambe duk bebel ni...haaha...sebenarnya kadang2 ambe ase sangat bersalah sbb yelah, pyahnyer nk serah ati kta ni ke seseorang, tp bla kita dh serah plak payahnyer lah nk patah balik...sakitnya ya ampun, sapa xleh nk wat nape dh...bkn aku sje2 xboh ke org, tp aku ade sbb, aku xbohla kekg kalu aku trima aku wat kcewa dia plak...

k la, mlas nk bebel panjang lg...ckup skadar mngisi msa lapang..xslah kn menolak cinta lelaki kalu kita xcintakan lelaki tu...huuu...kpada awk, sy mtak maaf bebanyak, xleh nk pksa la hati ni...mungkin sbb knangan lampau kot...cri org len ek...

p/s : aku bkn pendendam tp aku cma seorang yang akn ingat ape yang org tu buat sampai bla2...aku bkn orang yang kurang bersabar tp kalu ade yang mencabar kesabaran aku, pastinya aku akan melenting...aku bkn jnis yang suka nk arah org tu, arah orang, tp sape yang suruh dorg dorg buat tanpa aku pksa...ckuplah, sy xboleh maafkn kata2 awk tu...awk mmg kejam...sy xsangka...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku