Khamis, 7 Februari 2013

cameron again..

salam u ollsssss...

ok, sbenarnya citer ni dh basi dh pn...hehe...msa maulidur rasul aritu, aku ngn family aku pgi bercuti ke cameron...msuk yang ni, dh 4 kali la kot aku ke sana, xde ape yang mnarik cma yang pling best bergambar...cuaca sangt sejuk...dh la aku ni jnis yang xleh sejuk, mmg berlapis2 la pkai bju...layan gambo jelah...


sempat singgah kt santuary gajah, kenyir


3 budak yang excited nk pgi bercuti dgn disponsor oleh kedua ibu bapa mereka..kakak mereka dok rok cetong...wahahaha


sampai sudah kt tempay penginanapan...


peace yooooo...


pastinya anda dan stroberi cokolat...


ni muka geram sbb aku suh abah aku bli mnuman strberi coklat dia belinya coklat stroberi 1 malaysia...semangat...


family ku syg cak pong cak pong


my family n makssdara aku lah


budak koya ini lagi...


hasil belian sebelum balik...


ni adik aku pnya kerja...cantik kn...


thats alllll laling...hope u like it...(sape ntah u tu, someone, somebody)...hey u, i always remember u...arghhhhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku