Ahad, 20 Januari 2013

rindu zaman belajar dulu

salam u olllssss...

orang selalu ckpkn zaman kerja x sma ngn zaman belajar...betul, mmg 199% betul...mmg aku sndri akui...sgt2 aku..Ya Allah, keje mmg sangat tension, sngt2 tension...ngn hari2 kna mrah, ari2 kn buli, ari2 org nk dengki...ape kes la kn..

sungguh, aku mmg tersangat rindukan zaman belajar dlu..ngn adik2, ngn kwan2, ngn lecture yang sporting...xmungkin aku akn dpat ase dh kenangan tu...sunggguh weh, aku RINDU korag smua...skrg adik2 aku kt UTHm smua dh abis blaja..kwan2 aku plak sbuk ngn keje, nk kawen bagai...aku, aku jgak yang tersepit kt sini...ape nk jd da...

jom kita imbas kembali...hehe


 last ay kt batu pahat...miss u sara n yana...huwaaaaa




ni dh blik dr tgk wayang, hari2 terakhir di parit raja ngn korg smua...
 sumpah aku rindu kenangan tu...
xlama lg salah seorg dr lelaki di atas akn menamatkan zaman bujangnya...
 

konvo day...mmg suka sgt..
ni dorg ngah ketawakan aku sebab aku tergolek msa nk ambik gmbr..
 wani2, kalu xwat perangai huduh bkn ko la...huhuhu
 


ni plak sebelum konvo...with mummy yan,,,
see, dh ade anak pn kwan aku...aku bla lg...
rindu gler kt anak yan yang super duper comel tu..
arianna arissa...auntie rindu kamu...
wani, ko bla lg...huwaaaaaaaaaaaa

thats all...rindunya..nsib mungkin tak mnyebelahi aku sekarang...treuskan berdoa dan bertawakkal wani..insyaalah ade la tu rezeki kau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku