Selasa, 8 Januari 2013

2013

selamat tahun baru 2013..

ok, aku dh terlambat..
tp xpe, msih lg ngn mood baru, azam baru...
apelg yang baru ek...huhuhu...

tahun ni sperti biasa, xde azam baru seperti org len..
xtau ape impian dan cita-cita aku..
so xpyah nk berangan nk kawen or whatsoever...
mmg xde org nk pn..hehe..

kalu boleh nk dpat keje yang lg best...
ngn gaji yang lagi best...
mcm nk smbung belajar...
mcm xnk pn ade...ntahla..
mcm nk keluar dr terengganu ni...
byk sgt knangan 2012 kt sini...

2012...
semua tu biarla menjadi knangan..
akan aku simpan dan akan aku rindu smpi bla2..
biarla ia bersemadi sebagai satu kenangan abadi...
xperlu toleh kebelakang lg..
biarla smuanya berlalu dengan penuh bahagia dan aman..

2013..
aku harap rezeki akan memihak kepada aku...
semoga aku dapat tunaikan impian mak abah aku..
smoga Allah permudahkan perjalnan hidup aku..
smoga aku akan jumpe bakal imam aku kelak...
smoga hidup aku akn lebih bhagia dan gembira..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku