Rabu, 26 Disember 2012

kesukaan...

salam u olllssss...


tetiba skrg aku mempunyai banyak masa untuk berjimba-jimba...wooiiii, ko xkeje ke wani...hujan mne leh keje kn...opis tutup daaa...hahaha..alasan yang pling x munasarawak...puitttt... 

sebenarnya, bila aku masuk bidang construction ni, baru aku tau perit jerih nya...hampir2 putus ase dan aku tetiba terpikr, ape kata aku sambung master pendidikan...huhuhuhu..tp aku ni nk belajar plak satu hal, mcm2 la aku pk, my car, duit, smua la...adoi...smua krg ni jd serba xkna...pikir salah xpikir lagila salah...ape yang patut aku buat sekarang ni...entahla kiah oiittt...pnat dh cik minah pk ni...

ape yang aku suka sebenarnya...ape yang aku nk dalam idup aku...ape weh???

sambung blaja??

terus bekerja dlam bidang ni?

buat bisnes?

woittt, cari keje len la kalu ko ase xmampu gok...

ape kesukaan aku weh??


menempel...

SEKIAN.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku