Ahad, 26 Ogos 2012

ringkas dan padat

salam u ollsss...

aku ase masih belum terlambat untuk aku ucapkan
SELAMAT ARI RAYA AIDILFITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN
kepada smua kwan2 yang mengenali dri ini...

ye aku tau dh tersgt lama aku ni xmnghupdate blog...
thap kemalasan adalah 99.9% dan xdpt dikawal lgsug..

aku nk bgtau satu brite gembira dan jugak sedih..
aku dh mula keje arini sbagai assistant QS..
arini interbiu arini jgk mula keje, best x?wahaha
sekarang aku bkn lg pengangur...
dan yang pling best, aku xperlu berjauhan dr FAMILY..yeay
nti abah rindu kalu aku duk jauh...hahaha

dan juga satu berite sedih...
aku dpt 2 pangilan interbiu dr SPA...sape xnk weh..
mmg la interbiu je pn, tp kalu x g nti kna black list...
cm ne tuh...skrg aku bru je keje..
xkn nk mtak cuti...2 kali plak 2...
aku ngah runsing2 gler ni nk wat cm ne...
aduiyai, tension plak...dh msuk keje mcm2 la kna pk lg...

skrg ni nk pegi ke xnk...cm ne ni...waaaaaa
aku dlm dilema...

aku dh buat keputusan xnk sambung master...
aku nk keje dlu, master 2 bila2 pn boleh sambung kn...
ok la, aku dh xde pe nk ckp...
mula2 keje dh msuk meeting n mcm2 keje ni kna settle mggu ni...
ntah aku boleh buat ke x ntah...

terima kasih kepada yang byk membantu iaitu mybakaladikipar..
mata aku dh xleh bkak ni, sekian dlu...
kalu tuan dia rjin hupdate la lg...
kalu mals nan hado...
bkn ade yang bce pn kn..wahahahaah



gmbr gedik dlu seposen..with mycousin amira..bdk ni la y tya ba aku nk kawen..hahaha

P/s: nk bgtau ke x ek..mcm nk tp mcm nk wat smbong je...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku