Jumaat, 23 November 2012

lama giler...

salam...

lama sgt rasenya aku menghilang...lama sgt rsenya aku tggalkn blog ni...lma,sgt lama...dan dlm tempoh yang sgt lama ni, mcm2 yang berlaku dlm hdup aku...tunggang terbalik, jatuh bangun tp aku msih lg mampu bernafas di muka bumi Allah ini...syukur...

syukur alhmaduliillah aku masih lagi mampu mncari rezeki yang halal...syukur aku masih lg mampu bertahan mencari sesuap nasi utk aku walaupn mcm2 dugaan aku dh lalui...aku xsngka utk dpatkn sesuatu yang kita nk mmg sgt2 perit...usaha sendiri, berdikari, tempuh mcm2 dugaan...

keje...
ehmmm...xbyk bezanya ngn org len...berusaha utk bertahan...mslah xpernah nk surut...nk berhenti tp mcm2 yang aku pk...lebih2 lagi dh ade tangungan baru...mcm2 yang aku pk...nk kje jauh mcm blum ready...keje aku byk berhadap ngn kerenah org...ngn supplier, ngn bdk2 site, ngn sub kont...ade ketikanya best, ade ketikanya x...jupe lak mber yang sekepala...lg la kn...kt tmpt keje aku, gosip is number one, keje is number two...glerr xgler kn...lelaki pn kuat gler gosip....yang pnting, rmai yang xpuas ati ngn aku n kwan aku sbb baik ngn bos...dorg siap ckp aku n kwan aku api2 kn bos lg...hebat x kitaorg...fitnahla selagi korg mampu...xrugi pn bg pihak aku...smoga korg dpt ape yang korg nk...Allah maha adil...

psangan hidup...
tup tap tup tap...umur aku dh nk 26 dh tahun depan...org len smua duk sbuk menjemput...aku plak duk sbuk mcm nila..hahaha...bla la agknya turn aku plak kn...serah jelah kt dia...luka lama pn blum sembuh lg...ati ni seolah-olah tertutup utk bercinta lg...sdang mengenali seseorg...hehehe...mgkin dia yang bakal ubati luka ni atau mgkin x...tuhan je yang tahu...luka yang sgt dlam mmg sukar nk sembuh...smoga dia bertepuk tangan dengan ape yang dia dh buat kt aku...

konvo...
yaeayyy...aku dh pn mempunyai segulung ijazah...oyeeeehhhh...pnat lelah aku dua tahun setengah akhirnya berbaloi...syukur alhamdulillah...nk smbung blaja lg??owhh buat masa skrg ni biar la dlu,...mgkin suatu ari nti siapa tau kn...hehe

apelagi ek nk hupdate...asenya ckup kot buat masa skrg ni...walaupn org nmpk aku mcm ngah bhagia tp ati aku ttap mnyimpan rase amarah dan bnci pd seseorg....aku juga bnci sgt2 pda diri aku sndri sbb dh hmpir berape bulan dh tp aku ttap rse mnde ni...bongok...aku bnci diri aku...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku