Ahad, 29 Julai 2012

banyak mnde berlaku..

salam u ollsss...

agak lma mnyepikan diri sbb broadband kemampusan krdit...tuan punya xde duit gaji nk topap so harapkn blas kasihan dr duit gaji adik...nsb la dapt adik yang baik hati nurani mahu menyara kakaknya yang menjadi penganggur terhormat...terima kasih smua ye...mkasih2...

bnyak sgt mnde yang berlaku smggu ni...first my tuk sdara meninggal khamis lpas, kul 6.30 ptg, lg skit je nk berbuka pose...arwah xsmpat buke pose pn, xsakit, xtenat, tba2 je meninggal...sgt mudah bila org yang baik untuk malaikat cabut nyawanya...smoga rohnya dicucuri rahmat...Al-fatihah...slama 3 ari jgak aku berkampung di rumah tuk sdara walaupn umahnya sekangkang kera je dr rumahku...pnatnye xyah ckp sampai ase mcm nk bkak pose...huhuhu

kedua, umahku dh hampir siap di renovatekn...alih barang sana sini sana sini, sampai hlang smua brang2...adoi, ni yang pling penat...sesape yang pnah pose ngn aku mti tau aku cm ne kn, bla pose aku sgt2 kna kurangkn aktiviti...kalu x nk berbuka nti jawabnye lembikla aku...see, aku sgt2 la kurang tenaga...dan satu perkembangan yang positif bila aku dh mula boleh sahur...tp kn, bla sahur je msti lapar bila bngun pgi...mungkin aku kna praktik lebih lg, besela persediaan awal..hehe...nti xkn laki nk tolong msakkn tuk kita kn, ishh mcm xlama lg jer...ahak..

ketiga, aku sgt2 la pnat nk pikir msa depanku...ape nk jd ngn kehidupan aku pasni...mak aku sgt2 beria suh smbung blaja, aku xnk weh...ckupla, aku dh tersangat penat...aku nk keje, nk duit, nk kete, nk kawen,opsss...xnk blaja sampai tua...sampai sekarang, satu company pn xnk pggil aku keje...2 la, dulu msa ade pluang ko tolak wani....agah sunggoh...

mlas dh nk ckp pnjang2...harap sgt seseorang dpat membimbing aku mnjadi seorng insan yang lebih baik di dunia dan akhirat...insyaallah...

p/s : aritu terpana sekejap ngn tukang mndi jenazah tuk sdara aku...alangkah bertuahnya perempuan yang menjadi isteri beliau...mukanye yang bersih membuatkn smua mak2 teringin nk jadikan dia menantu...muda2 lagi muka dh bercahaya...ehmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku