Sabtu, 7 Julai 2012

mandi bunga....

salam u ollssss....

korg smua shat ke? aku mcm nila, msih lg di rumah tercinta...waaaaa...semalam adalah hari yang pling memenatkn tuk aku...kawan aku wat knduri doa selamat dan bacaan yasin kt umah dia..tgahari mjlis tuk org laki, petang mjlis tuk org pompuan...so aku adalah org ay terbizi kot..eh#..hahahaha..bila dh jupe ngn org2 tua ni seperti biasalah mcm2 la aku kna usik...smalam aku g ngn bff aku la si dayah...

mcm besela, ke hulu ke hilir la aku ngn keje, besela, org muda bkn wat keje berat pn....tp makcik2 2 kang kjap kang " noni, g ambik tu, nini g ambik bawang, noni p ambik kuali, g ambik bla3"...(noni tu nma panggilan aku kt kg ye)...hehehe...so smalam berpeluh menitis la aku kn...last sekali aku duk basuh pggan yang bertimbun 2...selesai tgahari ptang plak bacaan yasin...keje yang sma jugak tuk aku, tambah2 lauk ngn settle kn pggan ngn bufet2 yang bertimbun 2...tgah2 duk bsuh pggan, ayah kawan aku duk mengusik..

"rajinnye anak dara 2 org ni, kekg gilirang mung 2 org, pok wahab rela ambik cuti".....hahahaha, aku mmg gelak bsar la kan....pastu tuk dia tmbah "hola, cucu mung ni bleh ke kami dh, kalu xdok deme xtau lah"...tuk dia ckp kt tok wan aku...hahahaha...hrap umah kawan aku je tnjuk rajin, kalu umah org len haram la...hahaha...dh nk blik 2, dorg bg lauk suh bwak blik, ngn air yasin sekali...dayah ambik 5 botol...

dayah : cik zan (mak kwan aku yang knduri ni lah), kta ambik 5 botol, nk wat mndi...
cik zan : ambikla, tu bg ke noni 2 byk skit, wat mndi bunga, biar derah skit jodoh, mung xpe dh ade dh...
aku : hahaahahaha, gelak besar...gulpppp(sentap)

kena sedebuk(makcik ni dh tau aku dh ptus,hahaha)...2 la kn, geng2 aku smua dh selamat dh, mmg btul2 tggal aku sorg...dh 2 plak, dorg smua dh tau sal ex aku 2...dorg tya tggu nape lg...kdang2 aku xtau nk jawab..hahahaha...nsib dorg dh faham sekarang, dorg tau aku single n available skrg so xde dh soalan tu aku dgr, bla dorg tya jgak aku jawab "cri la sorg ke kita", dorg gelak je..hahaha...

korg, perlu ke mandi2 bunga ni...hahahaha...tengok2, aku dh terpengaruh dh ngn ckp makcik 2..hahaha...aku bgtau mak au dia gelak je, mak aku dh xsuh dh aku kawen, aku lga sgt2 skrg ni, kalu x ase nk telan je sorg2...ye, mungkin Allah telah rancangkn sesuatu yang terbaik tuk aku, siapa tau kn...aku ni kalu kapel brat skit, aku ni jnis ska rsau, terlampau ambik brat, pnas baran, suka trus terang, ska berkasih syang...kdang2 jles sgt3 bila tgk org bhgia sgt, dpat pkwe yang xpnah pdam syg dia, yang ambik brat jgk, yang xpnah abaikan aku walaupn dia sbuk ngn keje, kawan2...aku ni demand sgt ke???huhuhu...kpada kawan2 ku yang ngah bhgia, aku doakan smoga kalian trus bhgia...hehe...#aku jeles..huhuhu

pnjang plak merepek...sdah2, kang emo plak...

p/s : perlu ke aku berharap lg...knape aku masih lg igt pd dia...bkn aku ke yang mahu smua ni terjadi...knape aku seolah-olah masih berharap dia akn pujuk aku sedangkan aku tau dia xkn buat macam 2...knape ngan aku ni...knape aku xmalu sgt, knape aku msih nk mrah2, nk emo2, nk tggu lg msj dr dia....stupid me...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku