Ahad, 8 Julai 2012

alamak, laki orang...

salam u ollsssss....

alamak, tjuk nk gempak je kn, tp msalahnye gempak sgt ke...hahahaha...aku bosan dan mahu memulakan bicara ngn kalian smua...wah bicara manis menghiris kalbu betul la...korg2, anda2, ank dara ank dara sekalian pernah x termsj ke, tersuka ke, terminat ke kt laki org...ok2, sila fhamkn perkataan TER itu ye...TER adalah bermaksud tidak sengaja okeh...sangat2 tidak sengaja...tu aku la, xtau la ade yang mmg TERsengaja sukakan laki org kn...hehehe...ampun buk...

terus ke jalan lurus jelah...dlu, msa aku semester 2 kalu xslap kt universiti, msa ni FB ngah hot giler kntang la kn, hot utk aku la kn sbb bru berjinak-jinak ngn FB, dlu ade friendster je kn...so akuh mmg over xcited la duk cri kwan2 lma, dr zaman tadika dlu smpai la kwan2 yang bru aku knal...tba2 kn, ade sorg hamba Allah ni add aku, tgk2 satu sekolah ngn aku kot, dannnnn jengjengjeng, manusia yang aku duk gler msa zaman sekolah dlu kot....mmg gembira xterkata la kn...OLAHRAGAWAN sekolah, sape la xmnat, mslahnyer aku ni bla mnat org msa school dlu mmg giler kntang...dia pnye gedik 2 sgt2 la len mcm...wahahaha...

nk dijadikan cerita, ktaorg chat la kt FB...siap tkar2 no phone lg tau...dan besela,kalu pompuan msti ska share2 citer kt mber kn...aku pn col la mber satu sekolah dlu, BFF aku si ecah, pnye la excited bcerita ko...yela, ska kot, xsgka leh jgak msj ngn si A ni...hahaha...ecah pn excited mcm aku jgk, duk hsut "ko layan jelah wani"....dlm 2 3 ari jgak la ktaorg msj by phone, last2 aku tergerak ati nk tgk satu profile ni, pompuan ok,...tba2, jengjengjeng lg skali, hahahaha...gmbr si pompuan ni kawen ngn A...waaaaaaa, terkejut beruk la aku...trus msj kt ecah.. "ecah, si A dh kahwen la"...dlm kdaan klam kbut dan kcewanya, msj yang aku send kt ecah 2 bkn aku send kt dia, tp tersend kt A....bongok betul, haru biru la jdnye...si A pn balas "slah hantar msj ek,hahahaha" bangkai betul, dia leh gelak..hahahaha...dia kta xslah kawan kalu dia dh kawen pn...tp prinsip aku jgn gngu laki or pkwe org...trus aku lpakan dia n stop contact dia...hahahaha, haru kn...

lpas dr kes ni aku mmg berjaga2 gler, ngn pkwe org pn kalu bleh aku nk elak, tp msalahnya xsempat gk nk elak bila aku lg skali tersangkut ngn pkwe org...msa ni sem 1...aku dpat tau dia ade makwe msa sem 2...trus ptuskan hubungan "kawan" tu...hoho...

eh jap, masa time keje dlu kn, pnah gk aku tersuka kt laki org...tp aku masih waras la...lelaki ni plak kawan mak aku...dia sgt2 caring ngn aku, sgt2 ok...sampai aku pn plik semacam la...aku ikut rombongan opis p langkawi, msa kt dlm bas aku ngah tdo dia dtg tolong selimutkn aku gna tuala dia...perghhh, terkejut aku, tp aku buat2 tdo jela...org len tgk pn mcm pelik je..xtau la sbb dia nk cover aurat aku ke hape kn...dia blnje aku spnjang aku kt langkawi...dia jga aku, aku jln ngn dia...perghh, sgt2 bhaya kot...nsb aku cpat2 abis kontrak keje n dapt smbung blaja, kalu x wujudla hubungan cinta terlarang, nauzubilllah....hahahaha...

sudah2, korg jgnla sesekali tersuka ke, tersyang ke ngn org punye ni...buruk padahnye kn, last2 kta jgk yang merana rana rana...aku sgt berjaga2 skrg, nk kawn ngn org msti siasat dlu dh berpunye ke blum...tkut pisang berbuah 3 kali...haahahaha...

iklan : aku memerlukan kerja sekarang ni...tolongla...aku nk keje sgt2...



p/s : kembali senyum....perlu ke lg??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku