Jumaat, 6 Julai 2012

3 sekaligus...jgn tya byk2 ye..

salam u ollssss...

kawen kawen, ade sape2 lg x nk kawen pasni...hadoi la, sensitip betul la hamba ngn perkataan "kawen" ni...menyampah pn hade...eeeyaahhhhh...7.7 ni iaitu esk bermakna hari satu, seramai 3 pasangan bdak poli aku dlu melangsungkn perkahwinan mereka...ketiga mereka adalah lelaki...woi wani, hang x malu ka..##wtfish...waaaaa

selamat pengantin baru kepada kwan2 ku yang sudah pn slamat bergelar sang suami kepada sang isteri...smoga hangpa2 smua bhagia ke akhir hayat...jgn jd anakdarabkaltua mcm aku ni...xlaku okeh..hahhaha

psangan pertama :


zaidi dan zarah...sma2 polisas tau, tp kos je len2...kapel dr poli lg tau...


farid dan isteri...farid ni ketua klas aku dlu...diam2 ubi berisi...tahniah farid...

pasangan ketiga :


syed faizal dan isteri...ni pn xsgka jugak dh kwen..isteri dia org sabah ba, jauh peja cri ek....smoga bhgia smua....

aippppp, sila jgn tya soalan berunsur lucah itu...saya yakin anda smua tahu jawapannya...saya sgt yakin Allah ade bersama sy, selalu tmankn sy, Allah xpnah tggalkan sy....Allah xpernah abaikan sy...perancangan Allah adalah yang terbaik...jangan bersedih, jangan mudah putus asa...Allah xsuka...

p/s : Ya Allah, seandainya dia jodohku, kau dekatkanlah hatiku dan hatinya, dan seandainya bukan, kau jauhknlah hatiku dan hatinya....

p/sss : gmbr telah dicuri dr FB...sori yer...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku