Jumaat, 20 Julai 2012

selamat berpuase...

salam u ollssss....

ok, aku pn nk jugak ni...smua org duk sbuk htr msj slamat pose kt tpon, fb, twitter...aku pn nk jgk la...SLAMAT BERPUASA SEMUA...smoga ramadhan kali ni lebih bermakna utk smua...tmbahkn segala amalan, topapkan mana yang kurang, smoga ramadan kia diberkati olehNya...

slamat berpuase kwan2 smua, dan utk seluruh umat isla, di bumi ini...

xde ape nk tulis pn, cma aku berharap ramadan yang akn aku lalui tahun ni lbih baik dr sebelumnya, lebih tenang, smoga dosa2 aku diampunkn, semoga Allah permudahkan segala urusan ku, murahkn rezeki ku, dan azam aku utk ramadan kali ni xnk tgal terawih, insyaallah...(cuti xkira la, 2 wajib tggal, hehe)...k la, aku xde mood sgt2 nk menulis, byk sgt nk citer psal hidup aku yang tunggang langgang 2 hari ni...walaupn xkeje tp mcm keje OT lg...tension...

p/s : smoga Allah bantu aku utk dua perkara ni...aku dh xlarat sgt2 nk pk...pnatttttt pnattttt dan pnatttttt...2 je yang mampu aku katakan...luaran org nmpk aku hepi, tp dalaman hanya Dia yang tahu betapa peritnya ape yang terpksa aku lalui sekarang...walaupn sekarang aku dh xambk ksah ape org nk ckp tp aku mnusia biasa yang xbisa sembunyikn hati aku yang luka ni...sakit, tersangat sakit dan dikala sakit itu hnya air mata je yang jd peneman aku...aku berharap ramadan kali ni akn hadir sinar dlm hidup aku...aku xmahu menangis lagi...ckupla hari2 gelap yang terpksa aku lalui tnpa sesape pn yang datang membantu walaupn memberi smgat...smuanya mendiamkn diri termasukla aku...aku xska ssahkan org...biarla aku tanggung smua kedukaan dan kepayahan ini sendri...aku ade Dia..Dia xpnah tggalkan aku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku