Isnin, 9 Julai 2012

bermsj akn jd grrrrrrr bila........



1. balas mesj lambat

mmg membuatkn aku hangin satu badan la kn, kalu mber2 xpe la, tp kalu msj ngn some1 special (dlu la), ase nk hempuk2 je tpon 2 kt dinding, nsb 2 je tpon yang ade, kalu x hari2 dinding makn tpon free...grrrrrrrr...xtau la ape yang dia buat...ngah msj sambil berak ke, smbil ape ke aku pn xtau la kan...aku telan jgak tpon ni...kataku dlam hati..

2. tak fokus

kta boleh tau la kalu some1 tu msj ngn kta fokus ke x fokus...dia mcm mnat xmnat je nk msj ngn kta...sepatah tya sepatah jawab...pastu asyik kta je tya, asyik dia je jawab...bosan tau x, bek aku kira semut kt dinding dr aku msj kau...ade faham...ggrrrrrrr...kali ni ase nk telan je orgnya...kataku dlam hati lg...

3. blas secoet je

korg fham x secoet 2 ape...secoet 2 mksudnya, pndek je...cntoh k, bereh, ye, ho...dahla blas pn mcm xikhlas, ngn titik pn xde...mmg sakit ati la....mne dia ltak titik pn xtau, bg mkn kt hanjingmaru kot...geram tau kalu cm ni...kt bkn men lg pnjang2 msj, sakit otak2 duk pk, last2 boleh si nung blas k je...ase mcm nk bg pnyepak free je...kataku dlm hati...mmg memendam jeruk la kn hati ni...bongoks..

4. kalu nk tgk tv tgk jela, xyah la msj

ni lg satu,  ni lebih kurang mcm xfokus la...yang pling gramnye, bla suh tgk tv xnk plak, nk msj...xfham la aku...kau msuk jela dlm tv 2 jgn kuar2...aman skit dunia aku ni hah...dh nk tgk 2 tgk jelah, pastu mula la blas msj lmbt la, pastu ko duk emo2 mrah kt plakon drama 2, duk giler puji plakon 2 hebak sgt...adoi yai, perlu ke...

5. tak meriah

ni mksudnye xde gelak tawa, xde lawak2, xde pn nk jdkn kdaan 2 sweet, hepi2...len la kalu msa 2 ngah bncang sal siyes kn...jgn la kau buat lawak plak, adee yang kena makn penampor ngn aku kang...

6. tak siyes bla kta siyes

ni terbalik pd yang no 5...dh tau msa tu ngah bncang hal yang siyes, kau boleh plak men2, wat lawak bagai...hoi, aku ngah siyes ni....bila ajk bncang xnk, pastu mula la salahkan aku kuat merajuk la, ska marah la...mne aku marah woi kalu aku nk ckp siyes kau men2...sakit ati waaa der...


*ni aku pnye pndapat je, korg smua aku xtau la mm mne....hehehe, kalu kta xbest msj ngn org tu kn, ase bosan je, mknanye tu bkn jdoh kta ek??,,,ehm, maknanya bkn la tu...kalu betul dia jdoh kta, msti dia akn fokus, time siyes dia siyes bla msj, xblas lmbt, gtau ape aktivti dia...kn kn...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku