Selasa, 12 Jun 2012

akulah sang mantan...


di saat ini...

aku masih bernyawa...aku masih diberi nafas untuk meneruskn kehidupan ini...
aku mohon diampunkn segala dosaku pd kalian semua...
apabila karma datang menghukumku, sakitnya amat dasyhat sekali...
aku terduduk, terjatuh tanpa belas kasihan...
semuanya kerana kesilapan lampau yang telah aku lakukan...
bukan aku pinta untuk melukakan hati sesiapa pn..
dan kalu boleh, aku berusaha untuk membahagiakan insan yang aku sayang...
namun, aku mnusia biasa, yang xpernah lari dr melakukan kesilapan..

aku berserah, aku pasrah, aku redha dengan setiap dugaan yang menimpa aku...
aku tahu, sememangnya aku layak untuk menerima semua itu...
mungkin, ianya balasan di atas segala dosa-dosaku...

aku xsedar bila perasaan aneh itu datang...
aku juga tidak sedar bila perasaan aneh itu hilang...
aku bukan insan terbaik untuk dicintai, aku bkn insan terbaik utk disayangi...
sungguh, bila kita kehilangan org yang kita sayang,kita akn terasa sakitnya...peritnya...
mungkin inilah balasan terhadap keikhlasan kasih sayang aku pd seseorang...
sampai sekarang pahitnya dan sakitnya msih terasa, masih terasa...

insan2 yang pernah aku lukakan hati dan perasaannya, maafkn aku...
aku doakan semoga semuanya bahagia dan terus bahagia...
aku masih disini, menanti dan terus menanti...
usah ditangisi setiap ape yang terjadi..redhalah...
walaupn tersangat sakit hingga aku hampir tersungkur, aku msti bangun...
aku masih ade Dia, ini bukan penamat segalanya...

ya, malam ini aku rindu, aku sangat rindu pd seseorg yang pernah bertakhta dihatiku...
aku menafikan perasaan ini pada zahirku, tp pd batinku aku xbisa menipu..
aku tahu aku harus melupakan dia sebab aku yang mulakan...
aku mmg ego, tp ego aku ade sebabnya...
biarlah aku mnderita sekarang dr aku menderita disaat masa sdah terlambat...
aku doakan dia bahagia dengan dunia dia...
dia bhagia dengan kehidupan dia skrg ni....smoga Allah memberikn dia jodoh yang terbaik..
ketahuilah wahai kamu, aku tidak pernah berdendam...malah aku sentiasa mendoakn yang terbaik...
terima kasih, terima kasih untuk kebahagiaan,kesakitan, kepahitan dan kemanisan ini....
maaf sebab aku masih merinduimu...

yang ikhlas...
akulah sang mantan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku