Khamis, 14 Jun 2012

sambungan....

salam u ollssss...

maaf jika entry sebelum ni berunsur luahan hati lg...maaf kerana perasaan ini amat sukar dikwal...ketuk kepala sendiri...ok, ini bukn smabungn entry sebelumnye,bkan juga sambungan entry yang sudah basi...

aku dpat tawaran smbung master kt UTHM di hatiku...dh bebrbelah bahagi asenya..kos aku nk perkenalkn smbungan kepada kos yang aku amik ni...aku ase smua org akn dpat twaran tu...sabar ye kwan2...nk sambung ke x ni...otak xyah ckp la, dh mkin lembap, dh berkarat...nk berpikir lg satu hal..duit lg satu hal..transport, umah sewa...perghh pendek kata berkata kata lah...smua nk kena pkir kot...

keje pn lum dpat, sampai bila aku nk duk mcm ni...sampai bila..sampai kucing bertanduk..jgn harap la keje nk cri ko wani...lelaki skrg xnk pompuan yang x berkerjaya tau..so, tolongla malu ye..jgn sampai anda dihina sekali lagi...mak pak ko dh blik umrah pn, yang ko kt sini jgak x bergerak gerak...kamon la wani, usaha 2 biar lebih skit...kalu ade anak dato ke, DR ke, pilot ke masuk meminang xpela jgk..leh jd surirumah sepenuh masa...kalu ko 2 muka cm artis laku la jgk..ni x ,mcm cekodok pisang..ayam tgk pn xlalu weh...so sila la insafkn dri sebelum ade pihak mempertikaikan kenapa anda msih belum bekerja...nti anda stress lalu anda marahkn dia...whatever la kak timah...

owh, aku sebenarnya rindu kt my laptop..huhuhu...dh lama rsenya entry aku x menempelkan gambar...dh lama rsenya xkoya mcm retis...rindu nk tgk kenangan ngn bebudak comel...huhu...kwan2 smua sbuk nk kawen, yang aku sbuk g kenduri kawen...ko hado??hahaha...malu weh, malu...

notakakitangan: masih mampu menutup telinga..tahniah wani, mcm ni lah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku