Khamis, 31 Mei 2012

selesai tp tak selesai

salam u ollssss...

pagi semua..ngeh2..koya sbb aku bgun pgi2 lg arini...ok, bkn arini je tp ari2 tau x..mencik aku...mta kuyu2 je time tulis blog ni...ni la tugas seorg kakak a.k.a penganggur terhormat...*redha jelah..

fine, mggu yang memenatkn telah pn berakhir...pjam celik pejam celik dh bulan 6 pn...dan sampai la skrg ni aku msih belum mempunyai ape2 pekerjaan, belum dipanggil utk interbiu, blum blum dan belum...kjap je kn masa berlalu...mak aku pn lg 4 ari blik la mereka2...

xde pe nk gtau pn sbb terlampau penat...pnat mental, pnat fizikal, pnat jiwa, pnat raga, pnat semua la...mcm2 yang aku fikirkn skrg ni...mna hala tuju msa depan aku pn aku xtau...ape aku nk buat skrg, ape yang aku nk...serabut bila pkir smua 2...ase nk duk umah, krung dlam bilik xyah jumpe sesape pn...ase bnci yang semua org sekeliling...bnci ngn mnusia yang bernama "k", bnci ngn smuanya....tensionnnnn...

*semoga aku masih kuat dan xkn jumpe lg ngn org mcm ko*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku