Rabu, 23 Mei 2012

penganggur pn bz weh...

salam u ollss...

bdak tua rjin plak hupdate ek...maklumlah,dh 3 hari tenet problem...mcm nk makn je braodband ni...eiiiii...sakit ati tau x...dh la xelok time aku nk exam aritu, mne xhangin gue...huhuhuhu..ok, mari bercerita tentang mggu yang bz...owh, penggangur mcm aku pn hari2 bz tau...ade je aktiviti aktivitas y aku kna join...dh mcm aku ni penggangur bertauliah plak...ahak, koya lebih...

start arini, beban keje aku mkin bertambah tambah tambun...msa tdo agak terhad...waaaa...bgun lpas sbuh dh xtdo sbb hantar mereka ke sekolah, ptang ambik, malam htr lagi, ambik lagi...huhuhu...mmg pnat weh...mcm nila abah aku ngn mak aku ek...

2 citer sal supir, citer sal mber2 nk bertunang, bernikah bagai belum masuk k...27.5 ni kawan depan umah aku nk tunang, org btu pahat atenya...dia dh xde ayah, so aku secara x rasminya mnjadi si bertanggung jawab utk menjadi supir kepada bff ku dayah...dayah ni 2 pupu kawan aku...dr rumah penginapan, kemas umah sampai ke pelamin aku n dyah settle...esk nk start psang2 ape yang boleh dipasang...

ok, 26.5 plak, adik aku yang pompuan ade program penyampaian ape ntah, event 2 plak penjaga kena pegi..so sape lagi kalu bkn aku kn...jd mak2 la jwabnyer...nk wat cm ne...huwaaaaa...sedih buatan...dan aritu jgk ade kenduri kwan aku kwen, dan jugak aku kna uruskn rombongan batu pahat ngn dayah...dorg check in pastu aku n dayah urus mkan minum dorg...seeee, sbuk x aku??hahaha...

esk plak, aku ade date...ade org nk blanje makn ya aaauw...besday party plak jumaat ni...owhh mkin sbuk la weh...nsib tuk sdara aku y offer nk masak...gatai k, dh tua2 nk besday party bgai...hahaha..kbetulan besdy aku dkat2 je ngn sepupu aku, mmg tiap2 tahun sambut skali...jimat kos ok...

esk sampai ahad ni, hari yang super duper bz...n lg satu xsbar nk tggu my yayang blik...rindu glerrrrrr...

psstt : klakar sgt td, mak kawan aku ckp "hazwani, xyah keje lg la sampai abis thun ni, thun depan bru start keje, ssah kalu mu xdok nk tolong dayah"...hahahaha, aku gelak je...adoi, sape nk tanggung eden ni ha...hahaha...eden perlukan duit...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku