Rabu, 23 Mei 2012

hepi besday to me...

hepi besday to you...
hepi besday to you...
hepi besday to wani..
hepi besday to you...

ok, slamat hari lahir untuk diri sendiri...semoga aku dpat keje, semoga aku dikurniakan jodoh, smoga aku berjaya di dunia dan akhirat...dh tua upenya kn..igt baru je 5 tahun...kjap je masa berlalu...mcm mimpi plak..xsgka aku dh dewasa, dh besar panjang dan dh tiba masanya aku berbakti pd kedua ibu bapaku...tp sampai la ni, aku msa lum leh blas jsa mereka..tkpe, rezeki ade dimana2, cma nk ngn xnk jer kn...

thanks kepada semua yang wish besday aku, kt fb ke, tpon ke...aku sgt2 menghargai kalian...syang smuanya...
........

semalam mak, abah dan adik aku y no 3 selamat sampai ke tanah suci bg mengerjakan ibadah umrah...so tggallah aku ngn adik2 aku jer...skrg aku la yang menjadi supir, bibik dan tukang kebun...pkej lengkap...gaji dh dapat dh, so haruslah daku rajin bekerja..huhuhuhu...semoga family aku slamat disana...sdih bila time besday xde org kt umah...

minggu yang sgt bz...pnat xyah xckp la..smoga aku kuat dan ikhlas menerima...

p/s : betul2 dh benci...mungkin ini adalah petunjuk...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku