Rabu, 16 Mei 2012

aku benci tau tak


aku bnci org yang ska bnding2 kn pangkat dan darjat ni...
aku bnci org yang ska merendah-rendahkan org lain...
aku bnci bila org ckp "kau ade degree, ko pandai, aku ade sijil je, aku bodoh"
aku bnci kata2 mcm tu...
aku bnci org mcm tu...
aku bnci sangat2, kau tau x...

knape kalu nk berkawan kna pndang semua 2...
sijil kwan ngn sjill, degree kwan ngn degree, master kwn ngn master...
kau tau x, aku xpndang semua 2...
aku pandang org yang rajin, berusaha, pndai kumpul duit, pndai cri duit...
asalkan dorg cri rezeki yang halal...

kau spatutnye bgi semangat kt aku, bkn merendah2kn dri kau...
bkn pndang hina pd aku sbb aku xkeje...
aku xpnah harapkan doa kau...
aku xpnah mintak ape2 dr kau...
mulai arini jgn tya aku sal keje, jgn sbuk hal aku...

p/s : ni salah satu sbb knape aku sgt3 trase ngn kau...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku