Selasa, 15 Mei 2012

memang pantang betul la..

salam u ollsss...

amaran keras ye...sebelum anda bce entry ini, sila siapkn plastik sampah utk anda muntah pink plus pepel skit2...entry gedik campur miang campur gatal thap keterlaluan yang amat sangat...hahahahaha...

sebenarnya, dh lama sangat aku xcuci mata, dh lama xmelihat kurniaan Allah yang agung ini...memiliki paras rupa yang kacak, hensem, comey, cun, putih melepak juga adalah kurniaan Allah yang agung kn...aku ni mmg pntang betul, mmg aku pantang...aku xleh betul tgk lelaki macho muka jambu ala2 serabai kemas ni...hahha...ape aku cakap pn aku xtau la...

agak lama jgak aku xkuar lepak ngn bff aku yen dan dayah sbb dorg berdua sbuk ngn komitmen masing2...tp semalam dayah ajk aku p mkn, pastu col si yen dia ckp dia nk join...kami pn ape lagi, bergerak la ke tmpat kjadian...sampai je, perghh ramai gler kot lelaki2 macho seantero alam ni...aku pn duk la sbelah yen...tgah duk2, aku terpndang la makhluk Allah ni...perghh, cair kot...hahaha..dh lama x buat kegiatan zaman muda2 dlu...usha lelaki...hahahaha...skrg bla dh kembali solo, apelagi, dh datang dh tabiat lama dia...igt lelaki je leh usha pompuan bergetah,opsss...pantang betul aku kalu cm ni...hari2 makn kt kdai 2 pn tkpe...hahaha...*gatal


mereka yang membuatkn aku terberangan dengan sendirinya...hahaha...auwwww


untungnyer shila amzah kn...nk jgk boleh??




suka tgk dia dlam 3 janji...sweeetttt



oh muslim...aku tgk bola pn sbb dia...*gedik giler


smalam dpt lg satu msj dr kawan bek aku msa zaman mda2 dlu, dia jmput aku g mjlis tunang dia...huhuhu...cm ne ni, aku mlas tul kalu org tya soalan cepucemas tu...nk g ke xnk ek...tp aritu byk gler kot knduri...dayah plak ajak aku p spupu dia kawen...aishhh, xsggup dh asenyer aku nk tahan...

p/s: pendam...itu yang terbaik utk aku sekarang



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku