Rabu, 25 April 2012

aikkk..len dh

salam u olls...

tetiba nk hupdate blog tgk blog dh berubah...aku ase aku xklik ape2 pn...mmg dh tba masanyer kot..hahaha...aku ni y x up to date...bln 5 n 6 ni ramai rakan seprjuangan yang akan melangkah ke fasa baru..tunang and kawen la,pe lagi kn...slamat bertunang dan slamat kawen la ye...huhuhuhu....

ok,skrg ni nk citer umah aku y under construction...family aku dh tkut dh lpas kjadian umah aku dimasuki ular 2 ekor sekaligus dlm satu hari msa awl bln 4 aritu...aku plak asyik terbayang2 jer...so mak aku pn buat la pnambahbaikan tuk rumah ni...tkut kjadian berulang la,siap bomba lg dtang tau....bkn kes umah terbakar pggil bomba la...hahahaha...dan, dan, dan keje aku sebagai bibik juga makin bertambah...waaaaaa..

aku terpaksa bgun awl, msak mkn tgahari dgn pelbagai jnis lauk, buat kn air 5 kali sehari...nsib la tukang yang buat umah aku tu kawan adik aku, so xdela aku mcm siput sedut je bla ngn dorg..haha..aku pn apelagi, mtak OT la ngn bos...hahaha...mahu berjimba jumaat ini...hoyyeehhh...pssttt, aku skrg dh pdai masak, so, sape2 yang berminat leh la msuk meminang ye..hahaha...

k,la,sje mau hlangkan kebosanan...xsabr nk tggu jumaat ni...n slamat pngantin bari kwan2 yang mna dh kawen 2...doakn aku cpat jgak ek..hehe...aku skrg dlm proses mnegurangkan aktiviti kenduri kendara bersama ibuku...aku dh bosan la bla org asyik tnya soalan y sma je...dh mlas nk jawab...bkn snang nk tutp mulut org, y pnting kta tutup jela telinge kta kn...

ps : sedang memohon petunjuk dari-Nya...


rindu bangat sma bebudak ini..huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku