Sabtu, 28 April 2012

soalan cepucemas lg : versi bdak umur 5 tahun

salam u ollss...

sbnarnya aku nk cter psal rombongn cik kiah p kelate 2 ari lpas, tp gmbr plok duk ngn mber...ni y ssah kalu xde kmudahan asal seperti kemera berkuasa kuda dan sistem wifi berkelajuan 180 km/j...hohohohover tau...smalam ader bcaan yasin kt umah mak spupu aku...so aku terpksa la pergi sbb kalu xpergi mmg cri nahas la kn,kna pncung mampus aku...so ramai la sedara2, sedari2, sadaro2 yang datang termasuk la yang kecik2 bawah umur...

aku ni ska melayan bdak2 kecik yang comey2 ni kn...dua pupu aku ni umur 5 tahun baru...asyik nk melekat jer ngn aku...aku pgi mner pn dia asyik ikut je..mcm2 soalan plak 2 dia tya...dh mcm melodi scara live dh...msa mula2 dia dh cetuskn kontroversi dh...ader ptut dia pgi sound sorg makcik ni...dia ckp "bsarnye pin tudung dia"...lazer dr wartawan melodi 2...mak dia gelak jer,ngn aku skali...hahahaahha...pastu aku bwak dia p dpur, nti xpsal2 org len plak kna terjah...

bermula sesi melodi di dapur...mla2 dia tya nma aku, dia ckp dia lpa...pastu dia tya aku tau x umah dia kt mner, dia sekolah kt mner...tba2 kuarla soalan pling kontroversi abad ini...jeng2....

"watpe kak dok kawen lg"

ambik kau...terkelu lidah aku nk jawab...aku gelak2 pastu aku gtau mak dia n mak aku...dorg smua gelakkn aku...hahahahaha...pdan muka ko wani...aku pn cri la jawapan standard untuk bdak kecik supaya dorg faham la kn...aku pn ckp la " kak tggu amira bsar dlu, drjah satu ke, dua ke, kekg amira leh jadi tukang kipas kak, pgang bunga"...nsibla dia faham...aduh, bdak kcik yang umur 5 tahun pn dh pndai tnya mcm 2...malu eden...haahahahahaah...eden asyik kena jer...tp kali ni pling malu..hahaahaha...jom kta gelakkn wani...



ni family bdak kcik 2, xde plak gmbr dia sorg2..huhuhu..dia yng duk sblah mak dia,y nmpk kepala jer 2..hehehe...amira2...

p/s : single n available right now????...hahahaha....gelak bsar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sayang kamu....

salam cinta dariku